سونی اکسپریا XZ با یک برچسب قیمت 699.99 دلاری به بازار آمد !

سونی اکسپریا XZ با یک برچسب قیمت 699.99 دلاری به بازار آمد !

فروش گوشی جدید پرچم دار اکسپریا XZ سونی به طور رسمی آغاز شد . این محصول که ماه گذشته پیش فروش آن آغاز شده بود به یک بدنه آلومینیومی و مجموعه سخت افزاری بسیار قوی مجهز می باشد . طبق اطلاعات موجود سازنده ژاپنی یک برچسب قیمت 699,99 دلاری را برای این محصول در نظر گرفته است .

گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ به یک نمایشگر 5.2 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 3 گیگابایتی ، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 گیگابایتی و باتری 2900mAh مجهز می باشد .

 این دستگاه همان طور که گفته شد از ویژگی های سخت افزاری بسیار خوبی بهره می برد با وجود این از نظر قیمتی نمی تواند چندان بازار خوبی را برای خود کسب کند زیرا کاربران می توانند مدل هایی مانند گلکسی S7 سامسونگ و اچ تی سی 10 را با قیمتی بسیار ارزان تر از آن در بازار خریداری کنند . سونی در نظر دارد این گوشی هوشمند را در دو رنگ مشکی و نقره ای وارد بازار کند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر