شرکت Panasonic سیستم تلفنی SIP را برای بلوک پیام سرورهای در حال رشد نوسازی می کند.

شرکت Panasonic سیستم تلفنی SIP را برای بلوک پیام سرورهای در حال رشد نوسازی می کند.

شرکت Panasonic سیستم تلفنی SIP را برای بلوک پیام سرورهای در حال رشد نوسازی می کند.

این ماه سازنده وسایل الکترونیکی، Panasonic یک سیستم تلفنی بی سیم SIP ( پروتکل سیپ) KX-TGP600 را معرفی کرد، که نه تنها قابلیت های جدید باامکانات به روز رسانی شده را ارائه می دهد، بلکه طوری طراحی شده تا به تجارت های کوچک کمک کند تا با آخرین نوآوری های تلفن اینترنتی در تماس بمانند.
کیم مورتاگ، مدیر ارشد ارتباطات شرکت Panasonic به Small Business Computing گفت: " Panasonic KX-TGP600 برای میزبانی بازارهای منبع باز و تجارت های کوچک بسیار دیگر که hosted PBX ( شاخه مبادلات خصوصی) را به وجود می آورند طراحی شده است. " این سخت افزار به تاجرها این امکان را می دهد که از ویژگی های پیشرفته تماس گیری و پیشرفت هایی که در کیفیت تماس که شرکت در طی سال ها به آن ها دست یافته بهره ببرند.
برای کسب و کار های کوچک و یا متوسط، دوران نشت اقتصادی گذشته است. به گفته مورتاگ " دوران جالبی برای کار کردن در زمینه تکنولوژی است، چرا که کاربران آنچه را که نیاز دارند به شرکت های تکنولوژی دیکته می کنند."

سیستم SIP بی سیم KX-TGP600 از شرکت Panasonic
سیستم بی سیم به شدت به کسب و کارهای کوچک کمک می کند، چرا که بسیاری از آن ها ناچارند  همزمان که با مشتری در تماسند در نبارها و جاهای دیگر بروند و این سیستم باعث می شود که بتوانند متحرک باشند و مجبور نباشند تمام مدت پشت میز خود بمانند.

تلفن های کسب و کارهای کوچک بزرگ می شود
کورتاگ گفت: "سیستم SIP بی سیم KX-TGP600Panasonic راهی بسیار خوب برای رشد کسب و کارهای کوچک است. این دستگاه می تواند بالای هشت تلفن روی میزی و بی سیم و بالای هشت تماس همزمان را پشتیبانی می کند، در حالی که مدل قبلی فقط تا شش تلفن و تا سه تماس هم زمان را پشتیبانی می کردند.
به گفته کورتاگ، کیفیت صدا در این تماس ها بهتر است، چرا که با فشار دادن یک دکمه، کاربران می توانند نویز های اضافی را فیلتر کنند که یک مزیت برای محیط های شلوغ مثل رستوران ها می باشد. البته، همه کارمندان در شرکت های کوچک نمی توانند یک جا ثابت بمانند، برای آن ها KX-TGP600 سطح نویز های اطراف را بررسی می کند و به طور اتوماتیک صدای گوشی را هنگامی که یک کاربر از محیطی خلوت به محیطی شلوغ می رود زیاد می کنند.


Panasonic همچنین مشکل مشترک محیط های کاری غیر قابل پیش بینی را حل کرده است: سیگنال های وایرلس بی ثبات
ستون های ضخیم در کارگاه ها، اثاث در  فروشگاه ها و سقف های فلزی می تواند سیگنال های تلفنی بیسیم را مختل کند. تکنولوژی DECT شرکت Panasonic ، مخفف ارتباطات بی سیم پیشرفته دیجیتال، موانع بی شماری که سیگنال های تلفنی با آن دست و پنجه نرم می کنند را از بین می برند، ، تا تماس های واضح و  بدون قطعی را برای کاربرانی که در انبار در رفت و آمد هستند تا نیاز های مشتری را رفع کنند ارائه دهند.
ولی هنوز برای برخی از مکان ها، گوشی های بی سیم مناسب نیستند.

تلفن برای همه کسب و کار های کوچک
کسب و کارهایی که KX-TGP600 را انتخاب می کنند، طیف وسیعی از تلفن ها را می توانند استفاده کنند که شامل تلفن های رو میزی DECT  و KX-TPA65 می شود. مناسب برای مکان هایی که تلفن های بی سیم در آن ها از میان رفته است، این مدل رو میزی شامل یک صفحه LCD 1.8 اینچی رنگی می باشد، که می توان آن را روی دیوار نصب کرد. اما به اتصال به یک شبکه LAN ( شبکه محلی) نیازی نیست، چرا که به طور کامل بی سیم است.
گوشی های بی سیم KX-UDT131 می تواند در یک کارگاه سخت و خشن و یا مواد ضد عفونی کننده یک درمانگاه دوام بیاورد. یک تکرارگر اختیاری امکانتوسعه سیگنال KX-TGP600 در یک انبار و یا دیگر محل های کار بزرگ را فراهم می کند. در نهایت تلفن بی سیم استاندارد Panasonic، KX-TGP600همچنین شامل صفحه LCDرنگی 1.8 اینچی ، حافظه تا 500 مخاطب می باشد و پهنای باند صوتی با کیفیت را پشتیبانی می کند.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر