نقد و بررسی درایو حالت جامد M510DC از شرکت Micron

نقد و بررسی درایو حالت جامد M510DC از شرکت Micron

نقد و بررسی درایو حالت جامد M510DC از شرکت Micron


شرکت Micron با انتشار M510DC مهمانی را زودتر از وقتش شروع کرده است! این درایو حالت جامد شروعی برای16nm NAND از شرکتMicronدر زمینه درایو های حالت جامعِ  سطح شرکتی است. NAND مسطح دو بعدی به اندازه کافی در مسیر پیشرفت هست که ما را به تکنولوژی NAND سه بعدی برساند اما NAND مشکلاتی پیش روی خود دارد.
Intel مقام اول را در این نسل از NAND ها دارد، ولی Micron قصد دارد عملی بودن ایده 16nm MLC را به اثبات برساند.نسل های بعدی NAND دو بعدی با کمک تجربیاتی که سازندگان با نسل های قبلی کسب کرده بودند به سرعت به بازارها راه پیدا خواهند کرد. متاسفانه روند آموزشی باید با NAND سه بعدی از نو شروع شود، چرا که منجر به زمان ساخت طولانی تر و عملکرد پایین تر در طی مراحل اولیه می شود. که همچنین باعث هزینه های اضافی نیز می شود.
آخرین بازمانده های NAND دو بعدی بسیار مقرون به صرفه هستند، چرا که ابزارکاری، تخصص و فرآیند ها در حال حاظر استاندارد هستند ، و Micron ، M510DC را طراحی کرده است تا عملکرد خوب را با قیمت بسیار پایین ارائه دهد. قیمت همیشه مساله ای چالش برانگیز در هر محصول است و صف بلند بالایی از سازندگان درایو های حالت جامد است که می خواهند محصول خود را معرفی کنند . و حال نوبت به شرکت Micron رسیده که خود را در این میدان ثابت کند.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر