قابلیتی جدید در تلگرام: هنگام چت کردن با ربات «بازی» سرگرم شوید

قابلیتی جدید در تلگرام: هنگام چت کردن با ربات «بازی» سرگرم شوید

تلگرام برنامه‌ی پیام رسانی است که به کاربران قابلیت رمز نگاری end-to-end در چت‌ها را می‌دهد و یکی از اپلیکشن‌های امن در این زمینه می‌باشد. این برنامه‌ی پیام رسانی علی‌الخصوص در کشور ما بسیار محبوب بوده و قابلیت‌های جالب آن، از جمله کانال‌های کاربردی‌اش، بسیار مورد توجه کاربران ایرانی است. تلگرام اما حالا با به روز رسانی جدیدی همراه شده و از این پس علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند در حین ارسال پیام از طریق آن، خود را به کمک یک ربات «بازی» جدید، سرگرم کنند. از این پس قادر خواهید بود تا با استفاده از این ربات، به انجام بازی‌های گرافیکی و صدادار مشغول شوید.

در حال حاضر تنها از بین 30 بازی مختلف در تلگرام می‌توان دست به انتخاب زد و در حین پیام رسانی به بازی در آن‌ها مشغول شد، اما انتظار می‌رود که در ماه‌های پیش رو، صدها بازی دیگر به این ربات اضافه شوند. برای آغاز هر بازی، ابتدا می‌بایست یا با خود ربات بازی مستقیماً ارتباط برقرار کنید و یا وارد یک چت بشوید و عبارت ”gamee@“ را تایپ کنید و به همراه سایر دوستانتان مشغول بازی کردن شوید.

مشخصاً حالت تک نفره هم وجود دارد و می‌توانید به تنهایی بازی‌ها را تجربه کنید، اما اگر بازی را یافتید که در آن مهارت داشتید، حتماً علاقه‌مند خواهید بود تا دوستانتان را به مبارزه بطلبید. بر اساس اعلام تلگرام، پلت فرم جدید بازی در این برنامه، به گونه‌ای عمل خواهد کرد تا رکورد هر بازی در هر چت ذخیره شود و بتوان دید که اعضای گروه در برابر یکدیگر توانسته‌اند چه عملکردی داشته باشند. حتی می‌توانید در بخش تنظیمات از تلگرام بخواهید زمانی که رکوردها جابجا می‌شوند و دست فرد جدیدی می‌افتند، با یک نوتیفکشن شما را مطلع کند.

برای کسانی که توانایی ساخت بازی‌ها را در این پلت فرم دارند نیز باید بگوییم که معمولاً چند ساعتی طول می‌کشد که بازی ساخته شده توسط شما به کمک حالت API این برنامه، در تلگرام قرار گیرد و در دید عموم حاضر شود.

البته اگر بخواهید که بازی پیچیده و با گرافیک بالایی بسازید، باید زمان زیادی را بر روی آن صرف کنید، اما به هر حال این انتخاب شما خواهد بود. تیم تلگرام هم چنین اعلام کرده است که پلت فرم جدید بازی در این برنامه، بر روی آیفون 4 و مدل‌های جدیدتر و هم چنین بر روی دستگاه‌های اندرویدی با اندروید 4.4 و یا بالاتر در دسترس خواهد بود.

شرط دیگر بازی کردن در تلگرام از طریق ربات جدید بازی، داشتن حداقل نسخه‌ی 3.13 و یا بالاتر این اپلیکشن بر روی دستگاه اندرویدی یا آی او اسی شما می‌باشد.

                             

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر