انتشار نسخهٔ جدید واتس اپ با قابلیت‌های متفاوت

انتشار نسخهٔ جدید واتس اپ با قابلیت‌های متفاوت

برنامه نویسان واتس اپ، به تازگی اعلام کرده‌اند که این نرم افزار پیام رسان برای گوشی های اندروید به روزرسانی شده است. در نسخهٔ جدید نرم افزار پیام رسانی واتس اپ، ویژگی های جدیدی اضافه شده اند که مورد توجه طرفداران عکاسی و فیلمبرداری با موبایل، قرار خواهد گرفت.

با استفاده از آخرین نسخهٔ واتس اپ، کاربران قادر خواهند بود تصاویر و ویدیوهای ارسالی خود را طبق علایق خود بهبود بخشند. قابلیت های جدید واتس اپ، این امکان را به شخص می دهند که بر روی عکس و فیلم، علاوه بر ویرایش های معمولی، متن بنویسند یا شکل ترسیم کنند.

علاوه بر این، ویژگی جدید واتس اپ به شما این امکان را می دهد که بتوانید ایموجی های دلخواه خود را بر روی تصاویر و فایل های ویدیویی اضافه کنید و بدین ترتیب احساسات خود را راحت تر بروز دهید. بنابراین زمانی که عکس یا فیلمی گرفته می شود، به صورت خودکار به ابزارهای ویرایشی منتقل شده و می توانید از خصوصیات جدید این نرم افزار بهره ببرید.

صبر کنید! هنوز ویژگی جذاب این نرم افزار را ذکر نکرده ایم. توسعه دهندگان واتس اپ اعلام کرده اند که این نرم افزار از فلش دوربین سلفی پشتیبانی می‌کند که باعث می شود نتایج بهتری در تصویربرداری حاصل شود. این ویژگی جدید هم در نور کم و هم  در شب، کیفیت تصاویر و فایل‌های ویدیویی را بهبود می بخشد.

آخرین ویژگی گنجانده شده در نسخهٔ جدید واتس اپ، قابلیت زوم در هنگام عکاسی و فیلمبرداری است. به علاوه با دو بار زدن بر روی صفحه می توانید بین دوربین سلفی و دوربین پشتی جا به جا شوید.

توجه داشته باشید که این خصوصیات جدید فقط برای نسخهٔ اندرویدی واتس اپ اعلام شده است و این تغییرات هنوز در ورژن آیفون اعمال نشده است. با این حال، توسعه دهندگان این نرم‌افزار پیام رسان، اعلام کرده اند به زودی نسخهٔ جدید واتسپ آی-او-اس را نیز در اختیار کاربران قرار خواهند داد. 

منبع خبر: phonearena

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر