از صفر تا صد: بهترین گوشی های هوشمند اندروید با باتری های شارژ سریع

از صفر تا صد: بهترین گوشی های هوشمند اندروید با باتری های شارژ سریع

آیا به گوشی هوشمندی نیاز دارید که سریعا شارژ آن از صفر به صد برسد؟ در اینجا پنج گوشی هوشمند که دارای باتری شارژ سریع هستند، معرفی می کنیم. بسیاری معتقدند که باتری گوشی به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های بحث برانگیز گوشی هوشمند تا به امروز است. در طول سالیان گذشته، گوشی های هوشمند در اندازه، شفافیت صفحه، اتصال سریعتر داده ها، تراشه های قدرتمند تر، دوربین های قوی تر و ویژگی های دیگر بهبود یافته اند در حالی که پیشرفت قابل توجهی در عمر باتری گوشی حاصل نشده است.


برای حل این مسئله نیازست که باتری ها بزرگتر شوند ولی متاسفانه سازندگان گوشی، برای کم کردن ضخامت آن، جای کمی را برای باتری باقی می گذارند ولی هم اکنون نیز، گوشی های مدل بالایی به بازار عرضه شده اند که قابلیت شارژ سریع را دارند.
گوشی سامسونگ Galaxy S6 وGalaxy S6 Edge

bt1

همراه با سری های گلکسی S6، سامسونگ از پشتیبانی باتری های قابل جایجایی، رویگردانی کرد که با این کار، دیگر امکان تعویض باتری در این گوشی ها وجود ندارد، این دو گوشی قابلیت شارژ سریع را به همراه دارند.
در آزمایش های انجام شده، یک گوشی سامسونگ گلکسی S6 برای شارژ کامل، نیاز به 76 دقیقه زمان دارد، در حالیکه گوشی گلکسی S6 Edge در 83 دقیقه شارژ آن پر می شود. در بین گوشی های مدل بالا، گوشی گلکسی S6 سریعترین گوشی برای شارژ است.


گوشی سامسونگ Galaxy Note4  و Galaxy Note Edge

bt2

گوشی های سامسونگ گلکسی Note 4 و Note Edge اولین گوشی های مدل بالای سامسونگ بودند که همراه با قابلیت شارژ سریع به بازار آمدند.
در آزمایش های انجام شده، گوشی گلکسی Note 4 در 95 دقیقه و گوشی Note Edge در 82 دقیقه کاملا شارژ می شوند. این تقریبا اندازه زمان گوشی های سری گلکسی S6 است ولی در سال گذشته به سریهای Note باتری های بزرگتر و دوام بیشتری افزوده شد. علاوه بر این Note4  و Note Edge دارای باتری های قابل جابجایی هستند.


گوشی گوگل Nexus 6

bt3

گوشی صفحه بزرگ Nexus 6 یک باتری 3220 میلی آمپری بزرگ دارد ولی آزمایشات نشان می دهد که بخاطر سایز صفحه نمایش و مصرف انرژی اجزای داخلی، این گوشی 6 اینچی بر طبق استانداردهای 2015، عمر متوسط باتری دارد.
خوشبختانه، گوشی Nexus 6 توانایی شارژ سریع را دارد که در 98 دقیقه باتری را کاملا پر می کند. در بین دستگاه های Nexus، این گوشی، سریعترین شارژ باتری را دارد.


گوشی سامسونگ Galaxy S6 Active

bt4

اگرچه دو گوشی S6 و S6 Edge دارای قابلیت شارژ سریع باتری هستند ولی شارژ باتری این دو گوشی نیز، زود به پایان می رسد. در گوشی سامسونگ گلکسی S6 Active، این موضوع حل شده است و این گوشی  از نظر "امید به زندگی" و نگه داشتن شارژ، بین گوشی های مدل بالا، یکی از بهترین گوشی هاست.
در کنار عمر باتری بالا، گوشی S6 Active دارای قابلیت شارژ سریع نیز می باشد. در طول آزمایش های انجام شده، باتری گوشی در 103 دقیقه از صفر به صد می رسد که بسیار سریعتر از دیگر گوشی های موجود است.


گوشی HTC One M9

bt5

هیچ شکی نیست که گوشی HTC One M9،  با اینکه گوشی خوبی در بین اندرویدی ها محسوب می شود ولی شکست مالی نیز داشته است. این گوشی دارای عمر متوسط باتری بوده است ولی قابلیت شارژ بی سیم داشته به این معنی که One M9 نیز سریعا، در 106 دقیقه باتری را شارژ کامل می کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر