اپلیکیشن Newton Mail بزودی برای ویندوز منتشر خواهد شد

اپلیکیشن Newton Mail بزودی برای ویندوز منتشر خواهد شد

Newton Mail یک اپلیکیشن محبوب مدیریت ایمیل برای سیستم عامل اندروید، آی او اس و مک می باشد. پیش از این کاربران این اپلیکیشن را با نام CloudMagic می شناختند، اما حالا به Newton Mail تغییر نام داده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت سازنده، این اپلیکیشن بزودی برای کاربران ویندوزی منتشر خواهد شد. گفتنی است که این اپلیکیشن تنها ۱۴ روز رایگان بوده و بعد از باید مبلغ ۴۹.۹۹ دلار را بابت هر سال پرداخت کنید که برای یک اپلیکیشن مدیریت ایمیل، کمی گران است.

متاسفانه این اپلیکیشن به صورت یونیورسال عرضه نمی شود، به این معنی که کاربران ویندوز ۱۰ موبایل، سرفس‌هاب و هالولنز نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اگرچه این احتمال وجود دارد تا در آینده، با استفاده از Desktop App Converter، این برنامه در فروشگاه ویندوز ۱۰ نیز منتشر شود اما، بازهم کاربران دستگاه‌های غیر از رایانه، قادر به‌استفاده از این اپلیکیشن نخواهند بود.

به علاوه، هنوز معلوم نیست که این اپلیکیشن چه موقعی برای کاربران ویندوزی در دسترس قرار خواهد گرفت، اما، به‌محض انتشار، ما آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر