گوشی هوشمند میزو MX5 Pro با دوربین 41 مگاپیکسلی

گوشی هوشمند میزو MX5 Pro با دوربین 41 مگاپیکسلی

میزو گوشی هوشمندی با نام MX5 Pro وارد بازار خواهد کرد که دوربین این گوشی 41 مگاپیکسل و پردازنده ی آن 14 نانومتری است. در دنیایی که گوشی های هشت هسته ای با رم 4 گیگابایتی کاملا نرمال هستند، تولیدکننده ی میزو، گوشی MX5 Pro را با ویژگی های جدیدی تولید می کند.


گفته می شود که این گوشی با پردازنده ی 14 نانومتری FiNFET به قدرت می رسد و از مشخصه ی بارز گوشی که موجب شگفتی است، دوربین اصلی 41 مگاپیکسلی  آن است. صفحه 5.5 اینچی QHD، باتری 4100 میلی آمپری، اندروید 5.1 و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر ویژگی های MX5 Pro است.
این گوشی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی، به قیمت 483 دلار خواهد بود. میزو تنها یک رقیب برای گوشی 41 مگاپیکسلی خود دارد که آن گوشی هوشمند لومیا 1020 است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر