تنظیم OneDrive در ویندوز 10

تنظیم OneDrive  در ویندوز 10

OneDrive راه حلی برای ذخیره سازی cloud ، موجود برروی وب، محسوب می شود. این ابزار با ویندوز 10 نیز یکپارچه شده است که به کاربران امکان دسترسی محلی به فایل های مبتنی بر cloud را می دهد.

تنظیمات OneDrive در ویندوز 10 یک فرآیند نسبتا ساده است. سیستم عامل مدت کوتاهی بعد از ارتقا، برای تنظیمات OneDrive پیامی ارسال می کند. اگر پیام را از دست بدهید، می توانید فرآیند را با کلیک بر روی آیکون OneDrive در نوار وظیفه، پیدا کنید. این آیکون ممکن است مخفی شده باشد، که در این صورت گزینه ی “Show Hidden icons” را کلیک می کنید.

One-3-1
در طول تنظیم، ممکن است درخواست هماهنگ کل کتابخانه OneDrive را داشته باشید که در این صورت هرآنچه که در آن است، دانلود می شود و به داخل هارد شما می برد. در فرآیند تنظیم، امکانی برای انتخاب پوشه های مورد نیاز برای دانلود، به شما داده می شود، علاوه بر آن برای اضافه کردن فایلها به داخل کامپیوتر شخصی، میتوان از OneDrive.Com استفاده کرد.
بعد از تمام شدن فرآیند تنظیم، پوشه OneDrive باید اجرا شود. این پوشه در سمت چپ فایل اکسپلورر قابل مشاهده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر