گلکسی S8 سامسونگ با تغییرات سخت افزاری زیادی وارد بازار می شود !

گلکسی S8 سامسونگ با تغییرات سخت افزاری زیادی وارد بازار می شود !

گلکسی S8 یک محصول بحث بر انگیز برای سازنده کره ای محسوب می شود زیرا قرار است که مسئولیت بازگرداندن شهرت این غول تکنولوژی را بر عهده بگیرد؛ شهرتی که کم و بیش به دلیل مشکلات ناشی از عرضه ناموفق گوشی گلکسی نوت 7 تحت تاثیر قرار گرفت.

واضح است که سامسونگ بخواهد همه تلاش خود را در ساخت این گوشی جدید به کار گیرد تا به سازندگان رقیب و کاربران نشان دهد که هنوز توان ساختن گوشی های بسیار خوبی را دارد؛ گزارشی که اخیرا از طرف خبرگزاری های واقع در کشور کره جنوبی منتشر شده است از این امر حکایت می کند که محصول جدید این سازنده قرار است با تغییرات سخت افزاری چشمگیری وارد بازار شود.

در این گزارش قید شده است که سازنده کره ای می خواهد گلکسی S8 را بدون دکمه خانه وارد بازار کند و به این ترتیب اسکنر اثر انگشت را در نمایشگر گوشی قرار دهد.  نمایشگر دو لبه سامسونگ باعث شده که این سازنده بتواند پخ های موجود در بدنه گوشی های پرچم دار خود را حذف کند؛ با توجه به این تغییر می توان انتظار داشت که منحنی بودن نمایشگر در قسمت های فوقانی و تحتانی نمایشگر گلکسی S8 نیز دیده شود. اگر که این امر صحت داشته باشد گوشی پرچم دار بعدی سامسونگ به معنای واقعی یک محصول مجهز به یک نمایشگر سراسری ( Full Screen ) می شود. 

در گزارش منتشر شده علاوه بر این اعلام گردیده است که گلکسی S8 اولین محصول از خانواده این گوشی ها می باشد که قرار است با یک دوربین دو قلو وارد بازار شود. یک منبع خبری در این زمینه گفته است که تصمیم سامسونگ در زمینه استفاده از دوربین های دو قلو در گوشی جدید قطعی می باشد و هم اکنون این سازنده تنها باید بگوید که می خواهد از دوربین های دو قلوی یکپارچه در گوشی جدید خود استفاده کند و یا دوربین های دو قلوی جداگانه !

سازنده کره ای علاوه بر این گفته است که می خواهد گلکسی S8 را زود تر از موعد گزارش شده وارد بازار کند تا شاید بتواند تا حدی از ناراحتی های ایجاد شده توسط نوت 7 بکاهد؛ البته این امکان وجود دارد که این تصمیم دوباره تغییر کند زیرا بسیاری از طرفداران صنعت گوشی سازی معتقدند که سامسونگ در ساخت گلکسی نوت 7 برای مقابله کردن با آیفون 7 عجله کرده بود و به همین دلیل در عرضه نوت 7 با چنین مشکلاتی مواجه شد. بهتر است که سازنده کره ای مطمئن گردد که چنین مشکلی دوباره برای نسل بعدی گوشی پرچم دارش پیش نمی آید.

هنوز هیچ یک از این مطالب توسط سامسونگ تایید نشده است و به همین دلیل بهتر است که با چشم تردید به آن ها نگاه کنیم. در طول چند ماه آینده مطالب بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر می شود. طبق اطلاعات موجود گلکسی S8 قرار است در سه ماهه اول سال 2017 وارد بازار گردد.  

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر