رویداد جدید مایکروسافت در تاریخ 5 آبان برگزار می شود اما ... !

رویداد جدید مایکروسافت در تاریخ 5 آبان برگزار می شود اما ... !

انتظار نداشته باشید که در آن از سرفیس فون رونمایی شود !

طرفداران مایکروسافت احتمالا می دانند که این سازنده اخیرا از برگزار کردن یک رویداد سخت افزاری در تاریخ 26 اکتبر ( 5 آبان ) خبر داده است. این خبر یک خبر خوب محسوب می شود زیرا به واسطه این رویداد اطلاعات بیشتری را در مورد نقشه های آینده ردموند در زمینه صنعت موبایل و یا بازی های مختلف دریافت می کنیم اما جنبه تاریک قضیه این است که در این رویداد خبری از محصولات مایکروسافت در زمینه ساخت گوشی های هوشمند نیست.

مایکروسافت می خواهد به پروسه ساخت گوشی های لومیا پایان دهد اما این امر به این معنا نیست که دیگر هیچ گوشی هوشمندی با سیستم عامل ویندوز 10 از طرف این سازنده وارد بازار نمی شود؛ البته خبر بد این است که هنوز راه زیادی تا وارد شدن گوشی سرفیس فون این سازنده به بازار باقی مانده است.

همان طور که در خبرهای پیشین گفته شد مایکروسافت می خواهد در سال 2016 و یا اواخر 2017 از گوشی جدیدش رونمایی کند. این خبر را ماری جو فولی نیز تایید کرده است. وی علاوه بر این گفته است که طرفداران مایکروسافت امسال هیچ گوشی جدیدی را از طرف این سازنده دریافت نمی کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده کاربران در سال 2016 هیچ دستگاه Band دیگری را نیز از طرف این سازنده دریافت نمی کنند به همین دلیل می توان گفت که احتمالا کاربران در رویداد جدید مایکروسافت تنها با دستگاه چند منظوره سرفیس که احتمالا ماوس و صفحه کلید سرفیس را نیز بر روی خود دارد، روبرو می شوند.

همان طور که گفته شده در این رویداد احتمالا از محصولات جدید صنعت ساخت بازی هم رونمایی می شود؛ علاوه بر این ممکن است که ردموند از برخی از محصولات ویندوز 10 شرکای OEM خود مانند مدل هایی از گوشی های هوشمند نیز رونمایی کند. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر