آداپتور هدفون و شارژر آیفون ۷

آداپتور هدفون و شارژر آیفون ۷

صاحبان آیفون ۷ که آرزوی داشتن سوکت ۳.۵ میلی متری هدفون را دارند، به آداپتور هدفون آیفون ۷ جدید به نام iLDOCK علاقه نشان خواهند داد.

ه گزارش هم رسان، این وسیله امکان گوش دادن به موسیقی به طور همزمان با شارژ گوشی هوشمند اپلی را فراهم می‌کند.
نسخه پلاس این آداپتور جیبی نیز ساخته شده که می‌تواند اطلاعات کارت‌های SD و TF و یو اس بی را به راحتی بخواند. برای اینکه بدانید چگونه این آداپتور کوچک دستی می‌تواند حین شارژ آیفون ۷ به شما در استفاده از هدفون‌های قدیمی کمک کند، شما را به تماشای فیلم زیر دعوت می‌کنیم.


در حال حاضر، عدم وجود جک هدفون برای آیفون ۷ بسیار بحث برانگیز شده است. ILDOCK برای پایان دادن به این مشکل طراحی و ساخته شده است. ILDOCK Plus علاوه بر جک هدفون و پورت لاتنینگ، پورت‌های لازم برای کارت‌های SD و TF و یو اس بی را فراهم می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید تصاویر یک فلش ۱۲۸ گیگابایتی را مشاهده کنید و یا اینکه آن را به یو اس بی درایو خود متصل سازید. نیاز به نصب هیچ نوع نرم افزاری وجود ندارد. کافی است آن را به گوشی خود وصل و سپس پلی نمایید. بنابراین می‌توانید در حین شنیدن موسیقی مورد علاقه‌تان، آیفون خود را شارژ کنید و همزمان عکس‌هایتان را مشاهده نمایید.


ILDOCK، یکی از بهترین داک های نگهدارنده آیفون است که از آلومینیوم مستحکم ساخته شده و در چهار رنگ مختلف می‌توانید آن را مطابق رنگ گوشی آیفون خود انتخاب نمایید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر