عرضه ی ID@XBOX بر روی ویندوز 10، ویندوز 10 موبایل و هولولنز توسط مایکروسافت

عرضه ی ID@XBOX بر روی ویندوز 10، ویندوز 10 موبایل و هولولنز توسط مایکروسافت

مایکروسافت در جستجوی راهی است تا برنامه ID@Xbox را در پلت فرم های دیگر نیز توسعه دهد. این برنامه، توسعه دهندگان مستقل کوچکتر و سازندگان بازی را برای عرضه ی یک بازی رسمی توانمند کرده است. بر اساس گزارش VRfocus، مایکروسافت برای آوردن برنامه ID@XBOX به ویندوز 10، ویندوز 10 موبایل و هولولنز، برنامه ریزی می کند.


هر کدام از سه پلت فرم اشاره شده در بالا، کتابخانه ی APIها را به عنوان بخشی از پلت فرم ویندوز جهانی، به اشتراک می گذارند. بر اساس گزارشات VRFocus ، هولولنز نیز از این درخواست پیروی می کند. این کار توسعه دهندگان را برای استفاده از مزیت های پلت فرم های مایکروسافت با تلاش کمتری، توانمند می کند. همراه با وفق میلیون ها مصرف کننده با ویندوز 10، مایکروسافت امیدوار است که توسعه دهندگان بتوانند تولیدات خود را بر روی موبایل و VR عرضه کنند زیرا که گوشی های ویندوزی با ویندوز 10، هم اکنون به دلیل نداشتن برنامه در مقایسه با پلت فرم های رقیب، بسیار پایین تر هستند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر