آتش گرفتن یکی دیگر از گوشی های تعویضی نوت ۷

آتش گرفتن یکی دیگر از گوشی های تعویضی نوت ۷

سریال آتش گرفتن باتری های گوشی نوت ۷ پایانی ندارد و این بار یکی دیگر از این گوشی های جنجالی در ایالت مینه سوتای آمریکا آتش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نکته نگران کننده این است که این گوشی هم جزء گوشی هایی بوده که باتری آن تعویض شده است، اما ظاهرا حتی این تعویض ها هم مشکل یاد شده را برطرف نمی کند.

چند روز قبل یکی دیگر از این گوشی ها در جریان پروازی در کنتاکی آمریکا آتش گرفت. انتشار گسترده این خبر باعث شد هر چهار اپراتور عمده تلفن همراه آمریکا از مشترکان خود بخواهند در صورت تمایل گوشی نوت ۷ خود را تعویض کنند.

Abby Zuis قربانی آتش گرفتن گوشی نوت ۷ در مینه سوتا بوده است. وی که تنها ۱۳ سال دارد، می گوید این گوشی روز جمعه در زمان استفاده از محل باتری آتش گرفته و قاب آن نیز از شدت گرما ذوب شده است.

سامسونگ که این روزها به همین علت با انتقادهای گسترده ای مواجه است می گوید ما در تلاشیم به مشتریان خود تضمین دهیم که تمامی اقدامات ضروری برای حل این مشکل و کمک به خانواده Zuis و دخترشان را انجام می دهیم. امنیت مشتریان برترین اولویت ماست و ما در حال تحقیق در مورد این رویداد هستیم. سامسونگ همچنین فروش گوشی نوت ۷ را تا زمان رسیدن به نتیجه قطعی در مورد علت این آتش سوزی ها متوقف کرده است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر