گلکسی S8 سامسونگ زودتر از موعد معمول خود عرضه نمی شود !

گلکسی S8 سامسونگ زودتر از موعد معمول خود عرضه نمی شود !

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ بعد از سپری کردن مدت کوتاهی در بازار به یک فاجعه عمیق برای سازنده کره ای مبدل شد. برخی در رابطه با این موضوع گفته اند که شرکت سازنده این دستگاه باید پروسه ساخت و فروش آن را متوقف کند و برای کمتر کردن ناراحتی های ایجاد شده به دلیل عرضه ناموفق این محصول، گوشی پرچم دار جدیدش را زودتر از موعد واقعی وارد بازار سازد.

سامسونگ هنوز در این زمینه حرفی نزده ؛ به همین دلیل نمی توان گفت که این سازنده می خواهد عرضه نوت 7 را متوقف سازد و به جای آن گوشی گلکسی S8 را زودتر از زمان تایید شده وارد بازار کند؛ البته منابع خبری امروز تایید کردند که گلکسی S8 طبق برنامه هرساله سامسونگ وارد بازار می شود و Ricciolo هم یکی از این افراد بوده که علاوه بر این تصویری از حضور سامسونگ در کنگره جهانی موبایل برای رونمایی از گلکسی S8  را منتشر کرده است. 

سازنده کره ای هرساله در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلونا برگزار می شود از نسل جدید گوشی های سری S خود رونمایی می کند. این سازنده در MWC 2016 از مدل گلکسی S7 رونمایی کرد، به همین دلیل می توان انتظار داشت که سال دیگر هم در همین رویداد از مدل جدید این گوشی هوشمند رونمایی گردد. همایش MWC 2017 از تاریخ 27 ماه فوریه تا 7 ماه مارس ( 9 اسفند تا 17 اسفند ) برگزار می شود. 

علی رغم منفجر شدن برخی از گوشی های جدید گلکسی نوت 7 که با مدل های معیوب قبلی جایگزین شده اند، سازنده کره ای هوز تصمیمی در این زمینه که می خواهد به تولید این محصول پایان یا ادامه دهد، نگرفته است.

در برخی از گزارش ها آمده که سامسونگ برای مقابله کردن با آیفون 7 در پروسه ساخت نوت 7 عجله کرده و همین امر باعث بروز آمدن مشکلاتی در کیفیت ساخت این محصول شده است. اگر که این مطلب صحت داشته باشد تعداد افرادی که در سامسونگ می خواهند که گلکسی S8 زودتر از وقت واقعی خود وارد بازار شود، زیاد نخواهد بود. 

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر