نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 سامسونگ تایید شد !

نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 سامسونگ تایید شد !

سامسونگ در کشور کره جنوبی دو آگهی تبلیغاتی جدید را ثبت کرده است که به نحوی نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 را تایید می کنند. در این دو آگهی از دوربین های گوشی گلکسی S8 با نام های LightUp و Light+ یاد شده است. همان طور که خبرهای جدید نشان داده اند این سازنده در نظر دارد در تاریخ 26 فوریه ( 8 اسفند ) از گوشی پرچم دار جدید خود رونمایی کند.

استفاده از این دو نام بیانگر این مطلب است که سازنده کره ای می خواهد به واسطه مجموعه دوربین های جدیدش میزان روشنی و شفافیت تصاویر دیجیتالی را در محیط های کم نور افزایش دهد. این امر به خودی خود توضیحی برای علت استفاده از یک دوربین ثانویه در پشت یک گوشی هوشمند می باشد.

مطلب دیگری که استفاده از یک دوربین دو قلو در گلکسی جدید را تایید می کند نوع کشیدن عدد 8 در آگهی های تبلیغاتی اخیر سازنده کره ای می باشد که حالت عمودی آن به نوعی از به کار گیری این دوربین حکایت می کند. 

خبرساز شدن استفاده از دوربین های دو قلو در ساختار گوشی های هوشمند یادآور مجهز شدن گوشی های هوشمند به اسکنرهای اثر انگشت می باشد که در روزهای اول ورود خود پدیده ای خارق العاده به نظر می رسیدند ولی هم اکنون در هر دستگاهی دیده می شوند. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر