همراه با Fitbit Flex 2 در استخر

همراه با Fitbit Flex 2 در استخر

آخرین ساعتی که شرکت اپل در ماه سپتامبر اعلام کرد، ساعتی است که براحتی می توان با آن در استخر شیرجه زد.

آخرین ساعتی که شرکت اپل در ماه سپتامبر اعلام کرد، ساعتی است که براحتی می توان با آن در استخر شیرجه زد. اما قیمت آن ممکن است برای کسانی که فقط به دنبال یک راه ساده برای کاهش وزن و پیاده روی و ... هستند، بیش از حد باشد !
این ردیاب تناسب اندام، حدود 100 دلار قیمت دارد که می توانید براحتی با آن شنا کنید و برنامه ی غذایی خود را تنظیم کنید.

Flex 2 در چندین رنگ به بازار می آید و می توانید این دستبند را فلزی یا از جنس طلا و جواهرات تهیه کنید.(هر طور که انتخاب شما باشد !)

Flex 2 با یک نگاه قابل تنظیم بیشتر و توانایی برای به زیرآب رفتن نسبت به Flax اولیه، ارتقا یافت. اما مانند Flax برای کسانی که به اصول اولیه تناسب اندام توجه می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، این ابزار، برای کسانی که نیاز به انگیزه و جداشدن از یک روش زندگی بی تحرک دارند، مناسب است !

در این ردیاب، یک سنسور بکار رفته است که براحتی از آن جدا میشود و میتواند در جیب قرار گیرد وهمچنین در اندازه های کوچک و بزرگ به بازار عرضه میشوند !
باتری این سنسور تا 5 روز قبل از نیاز به شارژ مجدد، قابل استفاده است و بعد از آن با در آوردن سنسور، می توانید براحتی آنرا شارژ کنید و از آن استفاده نمایید. 
زمانیکه Flex 2 کاملاً شارژ شده باشد، همه ی پنج چراغ آن در بالای سنسور به رنگ سبز، روشن می شوند.

یک چیز جالب درباره ی Flex 2 این است که، شما میتوانید بدون گوشی همراتان به تمرین بروید، طوریکه گام هایتان توسط Flex 2 به ثبت میرسد و بعد با برنامه Fitbit نصب شده روی گوشیتان آنرا همزمان و همگام کنید !
اگر شما تفاوتی در ثبت گام هایتان در آنچه گوشیتان نسبت به Fitbit  نشان میدهد، می بینید، به این دلیل است که برخلاف گوشیتان، روی gps ،fitbitساخته نشده است و در گام ها اختلاف پیش می آید !!
در صورت بوجود آمدن این مشکل، مراحل زیر را طی کنید:
1-    در ابتدا Wifi گوشی خود را خاموش کنید.
2-    به گزینه ی Track Exercise  در برنامه Fitbit بروید.
3-    گزینه ی Walk را انتخاب کنید و آنرا فشار دهید.
4-    با استفاده از ویژگی MobileRun ، به طور عادی و معمولی  25مایل پیاده روی کنید.
5-    باز به قسمت Track Exercise  بروید که تعداد گام هایتان را به شما نشان دهد.

درآخر:
Flex 2 برای کسانی که می خواهند تحرک بیشتری داشته باشند، مناسب است. در نگهداری آن کوشا باشید. مشکلی که در صنعت تناسب اندام زیاد با آن روبرو هستند !!


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر