تصاویر جدیدی از گوشی هواوی Mate 9 !

تصاویر جدیدی از گوشی هواوی Mate 9 !

ظاهرا سازنده چینی می خواهد گوشی جدیدش را در دو مدل مجهز به نمایشگرهای تخت و خمیده وارد بازار کند.

هواوی زمانی یک برند گوشی ساز گمنام چینی بود اما هم اکنون به عنوان یک سازنده قدرتمند جهانی شناخته می شود که می تواند برای برندهای قدرتمندی مانند سامسونگ و اپل خطرهای زیادی را ایجاد کند. این سازنده که با سرعت نور خود را در بازارهای جهانی جا کرده است، در حال حاضر سومین برند معتبر گوشی ساز جهان می باشد، سازنده ای که همیشه قادر بوده است که مدل های جدیدی را وارد بازار کند و نظر تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب نماید.

طبق گزارش هایی که توسط مرکز خبر رسانی ونچر بیت ( Venture Beat )  منتشر شده است، سازنده چینی در نظر دارد در رویدادی که قرار است در تاریخ سوم ماه نوامبر ( 13 آبان ) در کشور آلمان برگزار شود از گوشی میت 9 رونمایی کند؛ البته دو منبع خبری اخیرا اعلام کرده اند که این گوشی هوشمند قرار است در دو مدل وارد بازار شود. 

عرضه میت 9 در دو مدل کاری معقول به نظر می رسد زیرا امروزه بیشتر سازندگان گوشی های پرچم دار خود را در دو ترکیب شکلی و ساختاری متفاوت وارد بازار می کنند که از این میان می توان به گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج سامسونگ، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل و پیکسل و پیکسل XL گوگل اشاره کرد.

با در نظر گرفتن این گرایش می توان گفت که ظاهرا تمایلات سامسونگ در زمینه ساختن مدل اج گوشی های گلکسی دامن برند گوشی ساز چینی را نیز گرفته است از این رو اگر که تصاویر منتشر شده از میت 9 و اطلاعات مرتبط با آن ها واقعی باشند می توان انتظار داشت که مدل استاندارد این محصول در منهتن و مدل منحنی شکل این دستگاه در لانگ آیلند نیویورک در معرض عموم قرار گیرد. 

طبق اطلاعات موجود مدل منحنی شکل گوشی پیشرفته تری می باشد که به یک نمایشگر 2560 در 1440 پیکسلی QHD و قابلیت پشتیبانی Android Daydream مجهز است در حالی که مدل استاندارد از یک نمایشگر 1920 در 1080 پیکسلی FHD بهره می برد.

با توجه به منابع موجود می توان گفت که هواوی در ساخت گوشی های جدیدش از یک نمایشگر 5.9 اینچی، پردازشگر هشت هسته ای 64 بیتی HiSilicone Kirin 960، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رنج وسیعی از حافظه های دارای قابلیت دستيابى تصادفى  ( با حداکثر ظرفیت 6 گیگابایت ) استفاده کرده است.

در زمینه قابلیت های تصویر برداری هم شایعه های منتشر شده از این امر حکایت می کنند که مدل منحنی شکل دارای سنسور دو قلوی Leica و دوربین دو قلوی به کار رفته در مدل هواوی P9 می باشد که توان آن در گشودگی f/2.0 به 20 مگاپیکسل ارتقاء یافته است. 

حال تنها باید منتظر ماند و دید که آیا هواوی می تواند رقیبی را برای گوشی گلکسی اج جدید سامسونگ وارد بازار کند یا خیر. رویدادی که قرار است در آن از میت 9 رونمایی شود در کشور آلمان برگزار می شود با وجود این منابع خبری اعلام کرده اند که مدل استاندارد از منهتن و مدل منحنی شکل از کشور چین وارد بازارهای جهانی می شود. 

منبع خبر: androidguys

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر