اینتل اولین هواپیمای بدون سرنشین خود را منتشر می‌کند

اینتل اولین هواپیمای بدون سرنشین خود را منتشر می‌کند

در چند ماه گذشته، اینتل سرمایه گذاری زیادی روی تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین کرده و حالا از اولین نوع آن‌ها رونمایی کرده است.

اینتل می‌گوید Falcon 8+ دستگاهی با بهترین عملکرد در بازار با نسبت وزن به بار بسیار بزرگی است، که باعث می‌شود در شرایط سخت پایدارترین باشد.

متأسفانه، هنوز فروش یا استفاده از آن در ایالات متحده توسط ارتباطات فدرال مورد تأیید قرار نگرفته، و ما درباره قیمت و در دسترس بودن آن اطلاعاتی نداریم.

این هواپیما با خلبان اتوماتیک AscTec Trinity می‌آید، که یک خلبان اتوماتیک سه کاره مازاد با سه واحد اندازه گیری حرکتی مازاد است که در تأثیرات خارجی مثل میدان‌های با خاصیت الکترومغناطیسی و یا بادهای قوی به خوبی تنظیم می‌شود.

Cockpit اینتل یک ایستگاه زمینی دوباره طراحی شده، با رابط کاربری مقاوم در برابر آب، دسته هواپیمای دوقلو، و یک تبلت جاسازی شدهٔ شرکت اینتل است. این هواپیما قادر است در یک زمان تا 26 دقیقه روی یک بسته قدرتی مازاد پرواز کند.

منبع خبر: nextpowerup

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر