تصاویر جدید منتشر شده از HTC Bolt یک طراحی بدنه فلزی و عدم رؤیت جک 3.5 میلی متری صدا را نشان می دهند

تصاویر جدید منتشر شده از HTC Bolt یک طراحی بدنه فلزی و عدم رؤیت جک 3.5 میلی متری صدا را نشان می دهند

این گوشی بسیار شبیه به HTC 10 است اما جک 3.5 میلی متری صدا را ندارد.

چندی پس از انتشار HTC Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle، حالا شرکت اچ تی سی آماده رونمایی از یک گوشی هوشمند میان رده ی دیگر است: HTC Bolt (با اسم رمز Acadia). ما قبلاً عکس های فاش شده ای از HTC Bolt را دیده بودیم، اما حالا به لطف وبسایت Venture Beat می توانیم نگاهی به چند عکس  جدید از این گوشی بیاندازیم.

به لطف طراحی بدنه تمام فلز و یک اسکنر اثر انگشت موجود در جلوی آن، HTC Bolt بسیار شبیه به پرچمدار HTC 10 است. با این حال، از آنجا که Bolt  دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ 1080 پیکسل است، کمی از HTC 10 بزرگتر می باشد. یک موضوع قابل توجه دیگر این است که اچ تی سی بولت جک هدست 3.5 میلی متری ندارد، که به نظر می رسد اولین گوشی مدرن اچ تی سی باشد که پورت صدای دارای استفاده گسترده را حذف کرده است. شما باید از یک جفت هدست USB نوع-C  برای گوش دادن به موزیک روی اچ تی سی بولت استفاده کنید. با موتورولا Moto Z و اپل آیفون 7 که آن ها نیز امسال بدون جک های 3.5 میلی متری استاندارد به بازار آمدند، به نظر می رسد که این امر سریعاً به یک سنت در دنیای گوشی های هوشمند تبدیل می شود.

اچ تی سی بولت باید دارای اندروید نوقا با Sense 8.0 UI، همچنین یک رم 3 گیگابایتی، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقاء،و HTC BoomSound (ظاهراً این یک مورد فقط با هدفون ها کار می کند) باشد. هنوز مشخص نیست که چه پردازنده ای نیروی این گوشی جدید را تأمین می کند.

گفته شده است که اچ تی سی بولت اواخر این ماه در ایالات متحده (بسیار سریع تر)، به همراه بسیاری از بازارها در سراسر جهان منتشر می شود. جزئیاتی از قیمت آن هنوز موجود نیست.

فکر می کنید که به خرید اولین گوشی مدرن اچ تی سی بدون وجود جک 3.5 میلی متری صدا علاقه ای داشته باشید؟

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر