تبلت اندرویدی نوکیا در راه است.

تبلت اندرویدی نوکیا در راه است.

نوکیا درحال کار برروی یک تبلت اندرویدی بزرگ است

یکی از معایب بنچمارک AnTuTu این است که  امکان تشخیص اندازه‌ی نمایشگر گوشی و یا تبلت را ندارد و همین اتفاق برای دستگاه مرموز D1C نوکیا رخ داده است. دستگاه مورد اشاره در ابتدا در بنچمارک AnTuTu مشاهده و تصور می‌شد که یک گوشی‌هوشمند باشد اما امروز بنچمارک GFX Bench به خوبی نشان داده که این دستگاه یک تبلت غول‌پیکر 13.8 اینچی خواهد بود.

باوجود اینکه تبلت D1C نوکیا دارای ورودی سیم‌کارت است، به نظر می‌رسد نوکیا این تبلت را برای استفاده در خانه همانند تبلت‌های غول‌پیکر Galaxy View سامسونگ و Alcatel Xess در نظر گرفته باشد.

تبلت مورد بحث به چیپست اسنپ‌دراگون 430 به همراه پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای Cortex-A53 و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 505 و 3 گیگابایت فضای رم تجهیر یافته است. در کنار تمامی این موارد، 16 گیگابایت فضای داخلی برای این تبلت گنجانده خواهد شد که توسط کارت حافظه‌ی جانبی قابل افزایش خواهد بود. این تبلت به صورت پیش‌فرض اندروید نوقا را اجرا می‌کند و دوربین جلوی آن برای ثبت تصاویر به سنسوری 8 مگاپیکسلی با رزولشون فول‌اچ‌دی مجهز شده است. درصورتی که بتوانید این تبلت را بلند کنید می‌توانید از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی آن هم برای ثبت تصاویر و ویدئوها استفاده کنید.

درصورتی که این تبلت به زودی عرضه شود، D1C به دومین تبلت تحت هدایت برند نوکیا خواهد بود و این در حالی است هنوز گوشی‌هوشمندی از سوی این شرکت عرضه نشده است. به‌هر‌حال حتی تبلت‌ها و گوشی‌های‌هوشمند نوکیا نیز از این پس با همکاری شرکت Foxconn عرضه خواهند شد و هیچ‌کدام به تنهایی تحت هدایت این برند محبوب فنلاندی نخواهند بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر