درآمد حاصل از سرویسها و خدمات بستر فضای ابری شرکت آمازون، دائماً در حال زیاد شدن است.

درآمد حاصل از سرویسها و خدمات بستر فضای ابری شرکت آمازون، دائماً در حال زیاد شدن است.

درآمد حاصل از سرویسها و خدمات بستر فضای ابری شرکت آمازون، دائماً در حال زیاد شدن است.

این سرویس‌ها شامل سرویس های محاسباتی و رایانشی، ذخیره‌سازی، تحویل محتوا، پایگاه داده، تجارت الکترونیک، پرداخت و صدور صورتحساب و موارد دیگری می‌شود. آمازون ارائه این خدمات به عموم را از ابتدای سال ۲۰۰۶ آغاز نمود.
برای دومین بار در تاریخ کاری آمازون، شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی، این کمپانی جزئیاتی راجع به مقدار پولی که از راه خدمات وب آمازون بدست میآورد ارائه کرده است، و این بار هم، مثل بار گذشته، طرح به تصویر کشیده و ارائه شده، توسط این شرکت حیرت‌آور است.
در بیست‌وسوم ماه جولای، این شرکت، نتایج مالی بدست آمده ازاین کمپانی را برای سه ماهه‌ی دوم سال منتشر کرد. طبق گزارشات درآمد خالص این شرکت 23.18 میلیون دلار تعیین شد، به‌گونه‌ای که هر سال نسبت به سال گذشته، درآمد 20‌% افزایش داشته است.
اگر به صورت خاص بر روی سرویس فضای ابری متمرکز شویم، آمازون اعلام کرده است که میزان فروش خالص، حدود 1.8 بیلیون دلار است. برای سه ماهه‌ی نخست سال جاری، آمازون درآمد خدمات وب این کمپانی را 1.57 بیلیون دلار اعلام کرده است. در واقع شرکت آمازون با ارائه‌ی خدمات بستر ابر خود، درآمد خوبی بدست می‌آورد.
رئیس شرکت آمازون از اینکه در زمینه‌ی افزایش تعداد مشتریان این شرکت توضیحاتی ارائه دهد، خودداری کرده است. البته وی اشاره کرده است که این شرکت در طول سه ماهه‌ی دوم سال گذشته از نظر هزینه‌های فروش خدمات، هزینه‌ها را کاهش داده است.
به علاوه او اشاره می‌کند که از نظر مشتریان در مناطق مختلف، باید گفت که این شرکت یک تجارت جهانی راه‌اندازی کرده است. این شرکت در یازده منطقه‌ی جهان توزیع شده است و برای گسترش این محدوده برای آینده نیز برنامه‌هایی دارد.
باید اشاره کرد که با افزایش ویژگی‌ها و سرویس‌های ارائه‌شده توسط این شرکت از طریق بستر فضای ابری، استفاده از سرویس‌های این شرکت روزبه‌روز فراگیرتر خواهد شد. به گفته‌ی رئیس این شرکت، آمازون در سال گذشته 350 ویژگی جدید خارق‌العاده، به سرویس‌های فعلی آن اضافه کرده است.
به عنوان نکته‌ی آخر باید گفت که به عقیده رئیس شرکت آمازون، آنچه کاربران به آن بها و ارزش می‌دهند، سرعت و چابکی فرآیند، سرویس‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت است تا هزینه‌ها.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر