اولین نگاه بر گوشی هایی که قرار است جای گلکسی نوت 7 را پر کنند !

اولین نگاه بر گوشی هایی که قرار است جای گلکسی نوت 7 را پر کنند !

زمانی که یک گوشی بسیار مشهور مانند گلکسی نوت 7 سامسونگ از بازار خارج می شود، یک یا چند گوشی دیگر باید جای خالی آن را پر کنند؛ حال آنچه که همه می دانند این است که سامسونگ می خواهد میزان تولید گوشی های گلکسی S7 و S7 اج را بالا ببرد تا شاید بتواند به واسطه آن ها دوباره توجه کاربران نوت 7 را به خود جلب کند هرچند که در این بین آیفون 7 اپل و گوشی های پیکسل گوگل نیز تا حدی سعی در پر کردن جای نوت 7 دارند؛ اما سوالی که مطرح می شود این است که دیگر سازندگان اندروید می خواهند چه کنند ؟

این موضوع را با فروشگاه های راجرز ( Rogers ) مستقر در کشور کانادا شروع می کنیم. به نظر می رسد که این عرضه کننده می خواهد با عرضه گوشی هواوی نوا پلاس به استقبال کاربران برود. نوا پلاس در مقایسه با گلکسی نوت 7 یک محصول کاملا متفاوت به نظر می رسد اما ظاهر راجرز تصمیم خود را در مورد عرضه این گوشی هوشمند به جای گلکسی نوت 7 سامسونگ قطعی کرده است؛ هرچند که در گذشته هیچ مطلبی در این زمینه منتشر نشده بود. 

طبق اطلاعات موجود شرکت پرایم کامیونیکیشنز ( Prime Communications ) هم می خواهد همین مسیر را دنبال کند با وجود این هنوز هیچ جزییاتی توسط این دو سازنده در مورد نحوه سفارش دهی گوشی، قیمت دستگاه و مشخصات فنی آن منتشر نشده است.

گفته شده است که سازنده چینی می خواهد از بد شانسی پیش آمده برای سازنده کره ای به نفع خود استفاده کند و ظاهرا به نظر می رسد که شرکت های عرضه کننده هم علاقه زیادی به عرضه محصولاتی مانند گوشی میت 9 که توسط هواوی ساخته شده است، دارند. اگر که این مطالب صحت داشته باشند بعید نیست که میت 9 در ماه آینده به عنوان یکی از جایگزین های گلکسی نوت 7 در بازار عرضه شود.

در صورتی که تصاویر مدل منحنی شکل گوشی میت 9 را دیده باشید به راحتی درک می کنید که چگونه این دستگاه می خواهد جای گوشی پرچم دار جدید سامسونگ را پر کند. در حال حاضر تنها باید صبر کرد و دید که در تاریخ 3 نوامبر ( 13 آبان ) هواوی چه محصولی را در اختیار کاربران می گذارد، هرچند که با توجه به مطالبی که تا به حال در مورد این محصول منتشر شده است، می توان گفت که شباهت های زیادی بین میت 9 هواوی و گلکسی نوت 7 سامسونگ وجود دارد.

در مورد خوب و یا بد بودن این که محصول جدید هواوی شبیه به محصول انتحاری سامسونگ است نیز هنوز نمی توان حرفی زد اما این که سازنده چینی می خواهد با عرضه محصولات خود جای محصولات سازنده کره ای را در بازار پر کند یک حرکت قابل تمجید می باشد به همین دلیل بعید نیست که دیده شود که سازندگان دیگری هم می خواهند در این رقابت شرکت کنند.
 

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر