تعرفه های جدید تلفن و اینترنت

تعرفه های جدید تلفن و اینترنت

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه های جدید تلفن و اینترنت مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در قبوض جدید مشترکان مخابرات اعمال شد.

داوود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعمال تعرفه های جدید در قبوض تلفن و اینترنت مخابرات اظهار داشت: در قبوض مربوط به اول مرداد تا اول مهر سال ۹۵ ، کارکرد مشترکان با احتساب تعرفه های جدید، اعمال شده است.

وی گفت: براین اساس در قبوض تلفن مشترکان، تعرفه شهری از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال به ازای هر دقیقه مکالمه محاسبه شده است و هزینه حداقل کارکرد شهری به ازای هر دوره مبلغ ۲۹۷۰ تومان آمده است. این گزینه برای هر تلفن روستایی، ۲۰۰ دقیقه مکالمه و برای هر تلفن شهری ۳۳۰ دقیقه مکالمه است که در قبوض شهری حدود ۲۹۷۰ تومان به ازای یک دوره دوماهه می شود.

معاون شرکت مخابرات ایران در مورد کاهش تعرفه اینترنت و لحاظ کردن آن در قبوض مشترکان نیز تاکید کرد: این تعرفه برای مشترکان اینترنت حجمی مخابرات نیز محاسبه شده است. به نحوی که هم اکنون مشترکانی که از سرویس حجمی مخابرات استفاده می کنند حتی ۶۷ درصد پایین تر از تعرفه های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، هزینه می پردازند.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ۱۰۰ گیگابایت اینترنت یک ساله ۱۶۴ هزار تومان قیمت دارد افزود: این درحالی است که هم اکنون مخابرات، اینترنت یکساله ۱۰۰ گیگابایتی را ۹۰ هزار تومان محاسبه می کند.

زارعیان تاکید کرد: اینترنت نامحدود مخابرات، برای مشترکان مانند قبل محاسبه می شود و مشترکان در صورت تمایل می توانند سرویس خود را به اینترنت حجمی تغییر دهند تا تعرفه های جدید برایشان اعمال شود.

به گزارش مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در تیرماه امسال، با هدف کاهش قیمت سرویس های ارتباطی، تعرفه خدمات اینترنت و تلفن را تغییر داد و اپراتورها را ملزم کرد که از اول مردادماه این تعرفه ها را برای سرویس ارائه شده به کاربران خود اعمال کنند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر