آنلاک شدن بوت لودر گوشی های پیکسل‌

آنلاک شدن بوت لودر گوشی های پیکسل‌

یکی از سخنگویان گوگل تایید کرده است که گوشی‌های پیکسل در وب سایت این شرکت با بوت لودر آنلاک فروخته می‌شوند و کاربران قادرند آنها را روت کنند.

یکی از مزیت‌های گوشی اندرویدی امکان روت کردن آنهاست که کاربران حرفه‌ای علاقه فراوانی به انجام آن دارند. روت کردن گوشی به کاربر اجازه استفاده از ویژگی‌هایی را می‌دهد که در حالت عادی امکان استفاده از آنها فراهم نیست.
نکسوس‌ها یکی از بهترین و سازگارترین گوشی‌هایی بودند که توسعه‌دهندگان و کاربران حرفه‌ای به راحتی می‌توانستند آنها را روت کنند، هرچند که شرایط گارانتی دستگاه را نقض می‌کرد. پس از رونمایی رسمی از گوشی‌های پیکسل این شایعه مطرح شده بود که گوگل امکان آنلاک کردن بوت‌ لودر و روت کردن آنها را بسته است، اما یکی از سخنگویان این شرکت به تازگی تایید کرده که بوت لودر پیکسل‌هایی که از سایت گوگل خریداری می‌شوند آنلاک است و کاربران می‌توانند آنها را روت کنند.
با این توضیح می‌توان حدس زد روت کردن پیکسل‌ها موجب باطل شدن گارانتی آنها نمی‌شود، ولی با وجود این کاربرانی که پیکسل خود را روت کنند قادر به نصب آپدیت‌های OTA نخواهند بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر