یک گوشی با برند ZUK و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 در TENAA !

یک گوشی با برند ZUK و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 در TENAA !

به نظر می رسد که برند زوک که در حال حاضر در تملک شرکت بزرگ لنوو قرار دارد می خواهد در آینده ای نه چندان دور یک گوشی هوشمند جدید را با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 وارد بازار کند !

چطور این اطلاعات پخش شده است ؟ خب، نام یک گوشی هوشمند جدید که چند وقت پیش اطلاعاتی در مورد آن منتشر شده بود، اخیرا به همراه چند تصویر واضح و لیستی کامل از مشخصات فنی این محصول در پایگاه داده های تنا ثبت شده است. 

تصاویر این گوشی هوشمند را می توانید در انتهای همین خبر ببینید ولی اگر که می خواهید در مورد مشخصات فنی این محصول مطلع شوید؛ همه مطالب فعلا در همین یک پاراگراف خلاصه شده است. طبق اطلاعات موجود گوشی جدید زوک از یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 ( سریع ترین پردازشگری که تا به حال توسط شرکت کوالکام ساخته شده است )، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000mAh بهره می برد. در حال حاضر هیچ مطلبی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است. 

یکی از نکاتی که در مورد سابقه گوشی های ساخته شده توسط شرکت زوک باید قید شود این است که گوشی زوک Z2، دستگاهی که قبل از این مدل جدید وارد بازار شد، در میان دیگر محصولات مجهز به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820، ارزان ترین گوشی هوشمند به شمار می رفت؛ در حال حاضر هم گوشی لکو Pro 3 ارزان ترین محصول مجهز شده به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 می باشد که در کشور چین با یک برچسب قیمت 267 دلاری عرضه شده است.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند وارد بازار کشور آمریکا هم می شود یا خیر اما از آنجایی که لنوو هم اکنون صاحب اختیار برند موتورولا محسوب می شود، ممکن است که گوشی های دارای برند زوک هم بتوانند در آینده نزدیک در سایه نام موتو وارد این بازار شوند.

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر