تحقیقات دولت درباره علت انفجار نوت ۷

تحقیقات دولت درباره علت انفجار نوت ۷

دولت کره جنوبی تحقیقات مستقلی را درباره علت یا علل انفجار گلکسی نوت 7 آغاز کرده است.

 گزارش خبرآنلاین، ازآنجایی‌که برند سامسونگ و انفجار نوت 7 برای کره‌ای ها مسئله حیثیتی شده است، دولت جدا از تحقیقات در حال انجام از سوی سامسونگ، خود راسا وارد عمل شده و تحقیقات مستقل خود را دراین‌باره آغاز کرده است.

در اولین فراخوان سامسونگ معیوب بودن باتری‌های ساخت کارخانه خود به نام DSI را علت اصلی ذکر کرده بود اما با انفجار باتری‌های ساخت چین، موضوع فراتر از باتری ارزیابی شد و توانایی ضعیف فنی مهندسان سامسونگ در سینک کردن نرم‌افزاری شارژ سریع به‌عنوان نظریه جدید مطرح شد.

ازآنجایی‌که مهندسان سامسونگ هنوز نتوانسته‌اند دلیل را بیابند، دولت وارد عمل شده تا موضوع زودتر برای همگان مشخص شود چراکه با آسیب دیدن برند سامسونگ، ممکن است اقتصاد این کشور دجار آسیب جدی شود.

به همین خاطر دولت کره لابراتوار KTL را مسئول بررسی موضوع کرده است تا با استفاده از ایکس ری و شبیه‌سازی کامپیوتری دلایل انفجار را بیایند.

از سوی دیگر سامسونگ گوشی‌های منفجرشده در آمریکا را جمع‌آوری کرده و در حال آزمایش روی آنهاست تا به نقطه‌نظر روشنی درباره علل انفجار برسد.

کمپانی کره‌ای در استراتژی جدید خود قصد تولید و عرضه زودهنگام گلکسی اس 8 را دارد تا جبران مافات کند.

به‌هرحال آزمایشگاه‌های زیادی به‌صورت مستقل در حال تست روی نوت 7 هستند و باید زمان خرید تا به علت واقعی دست‌یافت.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

میلاد

سه‌شنبه, 27 مهر 1395

سلام
دلیل انفجار مشخص شده.
من یجا خوندم دلیل انفجار، انحنای بدنه و به پیروی از آن، انحنای کناره های باتری باعث نزدیک شدن صفحه های داخل باتری به هم و ایجاد اتصال و انفجار در هنگام کشیده شدن جریان زیاد هنگام شارژ بوده است.
باتشکر

پاسخ

ثبت نظر