آپدیت جدید بازی آسفالت، به زودی در گوشی های iOS، اندروید، و ویندوز 10

آپدیت جدید بازی آسفالت، به زودی در گوشی های iOS، اندروید، و ویندوز 10

آسفالت بعدی با عنوان "خارج از جاده" منتشر خواهد شد.

بازی آسفالت کمپانی گیم لافت یکی از مجموعه بازی های موبایلی موردعلاقه ما بوده است. گرافیک خیره کننده، کنترل مستقیم، و یک عالمه سرگرمی مسابقه ای، این ها عناصری هستند که در موفقیت هشت بازی موبایلی آسفالت کمک کرده اند. با این حال، در یک سری رخدادهای جالب توجه، به نظر می رسد که توسعه دهندگان بازی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک بازی آسفالت هستند، که تناقض عجیبی نسبت به عنوان مجموعه بازی ها (یعنی آسفالت) دارد. بنابر نظر کمپانی گیم لافت، بازی آسفالت بعدی بر مسابقات خارج از جاده متمرکز خواهد شد.

در Asphalt: Extreme، بازیکنان 35 ماشین خارج از جاده ای را از شاسی بلندها، buggy ها، تا ماشین های مسابقه ای رالی ها را می رانند. و وقتی می گوییم که بازیکنان هیچ گونه آسفالتی را لمس نمی کنند، منظورمان این است که همه مسابقات در مسیرهای خارج از جاده مختلفی مثل اطراف صحرای Gobi، تایلند، مصر، و سوالبارد اتفاق می افتند.

درست مثل نصب های قبلی در مجموعه های آسفالت، Asphalt: Extreme نیز به هیچ هزینه ای برای دانلود نیاز ندارد، اگرچه به احتمال زیاد تعداد زیادی خریدهای درون برنامه ای در آن وجود داشته باشند. Asphalt: Extreme در یک تاریخ نامشخص در آینده در آی او اس، اندروید، و ویندوز آماده دریافت می شود.

اگر مشتاقید که بیشتر درمورد این آپدیت بدانید، به سایت آن (http://www.asphaltxtreme.com/) مراجعه کنید، که در آن می توانید Asphalt: Extreme را پیش خرید کنید.

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر