هانر هواوی از تبلت Media Pad 2 و ساعت هوشمند WATCH S1 رونمایی کرد !

هانر هواوی از تبلت Media Pad 2 و ساعت هوشمند WATCH S1 رونمایی کرد !

امروز در مراسمی که هانر برگزار کرده بود از یک گوشی هوشمند با نام هانر 6X مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی ، پردازشگر Kirin 655 و دوربین دوقلوی 12 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی رونمایی شد، با وجود این ظاهرا در کنار این فبلت محصولات دیگری هم در معرض عموم قرار گرفته است.

هانر که هم اکنون تحت تملک برند هواوی قرار دارد امروز علاوه بر فبلت خود از یک تبلت 8 اینچی با نام مدیا پد 2 و یک ساعت هوشمند با نام واچ S1 نیز رونمایی کرد که قرار است در ماه اکتبر ( 10 مهر تا 10 آبان ) در کشور چین وارد بازار شوند.

مشخصات فنی تبلت مدیا پد 2

تبلت مدیا پد 2 از یک نمایشگر IPS هشت اینچی 1920 در 1200 پیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 616، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 یا 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و باتری 4,800mAh  بهره می برد. طبق اطلاعات موجود مدل سیم کارت خور این تبلت تماس های صوتی و قابلیت اتصال LTE را نیز در اختیار کاربران می گذارد.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به سیستم عامل اندروید مارشمالو اشاره کرد که لانچر Emotion 4.1 را نیز بر روی خود دارد. این تبلت قرار است در رنگ های سفید و نقره ای از تاریخ 25 اکتبر ( 4 آبان ) وارد بازار شود که البته کاربران می توانند آن را از تاریخ 19 اکتبر ( 28 مهر ) سفارش دهند. ظاهرا مدل 16 گیگابایتی وای فای این محصول 149 دلار، مدل 32 گیگابایتی وای فای 193 دلار و مدل 32 گیگابایتی LTE این محصول 222 دلار قیمت دارد.

ساعت هوشمند واچ S1

این ساعت زیبا 35 گرم وزن دارد و طبق اطلاعات موجود با یک نمایشگر دایره ای شکل مدرج وارد بازار می شود. هانر گفته است که خریداران این ساعت می توانند بندهای آن را تعویض و یا با آن در عمق 50 متری آب شنا کنند. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند می توان به سنسور دقیق ضربان قلب، سنسور گام شمار، قابلیت نشان دادن اعلان ها بر روی صفحه نمایشگر و یک باتری قدرتمند که تا 6 روز می تواند این ساعت را سرپا نگه دارد، اشاره کرد. 

واچ S1 نیز قرار است در تاریخ 25 اکتبر وارد بازار شود و از تاریخ 19 اکتبر برای پیش فروش در اختیار کاربران قرار بگیرد. کاربران می توانند این ساعت هوشمند را در رنگ های مشکی، آبی و نارنجی با قیمت 103 دلار خریداری کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا هیچ یک از این محصولات وارد بازار بین المللی هم می شوند یا خیر.

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر