ال جی در ژاپن از یک گوشی 5.2 اینچی مقاوم در برابر آب با نام V34 رونمایی کرد !

ال جی در ژاپن از یک گوشی 5.2 اینچی مقاوم در برابر آب با نام V34 رونمایی کرد !

شرکت AU، یکی از شرکت های توزیع کننده ژاپنی، به تازگی در ژاپن از مدل کوچک تر گوشی هوشمند ال جی V20 با نام ال جی V34 رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند از رده بندی مقاومتی IP67 بهره می برد و مخصوص آن دسته از کاربرانی ساخته شده است که می خواهند مشخصات فنی مدل V20 را در قالب یک گوشی با اندازه کوچک تر در اختیار داشته باشند.

اندازه نمایشگر گوشی هوشمند ال جی V34 در مقایسه با گوشی V20 در حدود نیم اینچ کوچک تر است با وجود این سایر مشخصات داخلی این دو محصول یکی می باشند به این نحو که مدل V34 هم قرار است مانند مدل V20 با یک باتری 3,000mAh، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820، سیستم عامل اندروید 7 نوقا، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی که قابلیت پشتیبانی کارت های حافظه میکرو SD را نیز دارد، وارد بازار شود. ال جی اعلام کرده است که کاربران می توانند ظرفیت حافظه داخلی این محصول را تا 256 گیگابایت افزایش دهند. 

گوشی جدید 134 گرم وزن دارد و علاوه بر این نمایشگر QHD IPS LCD، دوربین دوقلوی 16 و 5 مگاپیکسلی، قابلیت پشتیبانی اتصالات LTE، VoLTE و WiMAX 2+ برادر بزرگ تر خود را نیز به ارث برده است. 

این گوشی هوشمند قرار است از اواسط ماه نوامبر ( 11 آبان تا 10 آذر ) در دو رنگ طلایی و تیتانیومی وارد بازار شود. هنوز هیچ مطلبی در مورد قیمت این دستگاه منتشر نشده است. 

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر