پیشنهاد مالی سامسونگ برای حذف فیلم انفجار گوشی نوت 7

پیشنهاد مالی سامسونگ برای حذف فیلم انفجار گوشی نوت 7

پس از بارگذاری فیلم انفجار نوت در فضای مجازی کارکنان سامسونگ به در خانه یک کاربر رفته و یک گوشی نوت 7 نو به اضافه 900 دلار به او برای جبران خسارتش پیشنهاد می‌کنند تا فیلم را از محیط وب بردارد که صاحب گوشی پیشنهاد آنها را نمی‌پذیرد.

به نقل از اوبر گیزمو،‌ بر اساس گزارش نیویورک تایمز ، سامسونگ نمی‌خواهد ویدئویی از انفجار گوشی گلکسی نوت 7 در فضای مجازی منتشر شود و به همین خاطر به یک کاربر چینی 23 ساله این گوشی به نام «ژانگ سیتونگ»، حق‌السکوت می‌دهد تا ویدئویی را که از انفجار گوشی نوت 7 خودش داشته را منتشر نکند.

بر اساس این گزارش، ژانگ گفته است که هنگامی که از گوشی استفاده می‌کرد، ناگهان از گوشی دود بلند شد و مرتب ویبره می‌کرد. صاحب گوشی آن را زمین می‌اندازد و از دوستش می‌خواهد که با گوشی خودش از صحنه آتش گرفتن و انفجار گوشی فیلمبرداری کند.

او ادعا می‌کند 2 روز پس از بارگذاری (آپلود) کردن این فیلم در فضای مجازی 2 نفر از کارکنان سامسونگ به در خانه اش آمده و یک گوشی نوت 7 نو باضافه 900 دلار به او برای جبران خسارتش پیشنهاد می‌کنند تا فیلم را از محیط وب بردارد .

ژانگ می‌افزاید: «آنها به من گفتند که این مشکل از گوشی‌های سامسونگ موجود در چین نیست و روش استفاده غلط کاربران است که موجب انفجار نوت 7 می‌شود.»

اما چند ماه پس از گذشت این موضوع که سامسونگ با بی‌شرمی تقصیر آتش گرفتن و انفجار گوشی نوت 7 را به گردن کاربران می ‌اندازد، سرانجام اعلام می‌کند که بابت آتش گرفتن و انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 و همچنین توضیحات غلطش برای توجیه مشکلات فنی این گوشی و مقصر دانستن کاربران در این رابطه از کاربران معذرت خواهی می‌کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر