PC کوچک بدون فن شرکت گیگا بایت رونمایی شد

PC کوچک بدون فن شرکت گیگا بایت رونمایی شد

PC کوچک بدون فن شرکت گیگا بایت رونمایی شد


این پردازنده در کنار یک سیستم خنک کننده ی بی اراده (passive) همراهی می گردد. تمامی این ها بدان معناست که به هیچ دلیلی صدایی از جعبه ای که این دستگاه درون آن قرار گرفته است ساطع نمی گردد. با این جود این جعبه ی بی صدا، بی دلیل بی صدا نیست. Braswell به اندازه ی Haswell یا Broadwell قدرتمند نیست ولی هنوز بر مدل Atom اینتل برتری دارد. پس برتری دادن به بی صدا بودن این دستگاه بی معنی به نظر نمی رسد.
مزیت دیگر سیستم خنک کننده ی بی اراده (passive) این است که در مصرف فضا نیز بهینه است، یعنی فضای کمتری را اشغال می کند. کل اندازه ی این دستگاه 56.1x107.6x114.4 میلی متر بوده و می تواند به سادگی یک HDD یا SSDی دو و نیم اینچی را در خود جای دهد. در هنگام حمل این دستگاه هر نمایشگری را به صورت درجا به یک کامپیوتر شخصی دارای توان پایین تبدیل می کند.
ممکن است احساس نمایید که CPU ی این دستگاه نقطه ضعف آن است ولی مطمئناً چنین چیزی در مورد اسلات های DRAM صدق نمی کند. GB-BACE-300 به سادگی سیستم های لایه ی بالا را که کیت های ماژول حافظه آن تا 8GB DDR3L-1600 بر روی مادربرد های PCIe 2.0 است را می پذیرد.
از نقطه نظر اتصال GB-BACE-300 دارای 4 پورت USB 3، یک اتصال میکرو SD، یک پورت HDMI، یک پورت VGA و یک پورت اترنت گیگا بیت است. این دستگاه حتی دارای یک اتصال M.2 برای SSD های پیشرفته ی اینتل یا کینکزتون هم هست. اتصال به اینترنت نیز به کمک یک باند دوگانه ی 802.11 acی وای فای تامین شده است، علاوه بر این، این دستگاه از اتصال بلوتوث 4.0 نیز پشتیبانی می کند. GB-BACE-300 همچنین دارای هدفون و درگاه میکروفن برای اتصالات صوتی است.
این وسیله ی کوچک برای اولویت های محاسباتی شما هنگامی که محدودیت مالی دارید خارق العاده است ولی انتظار نداشته باشید که هیچ یک از بازی های جدید بر روی GB-BACE-300 اجرا شود، چراکه کارت گرافیک آن Gen 8-LP GPUاز شرکت اینتل است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر