گلکسی S8 سامسونگ به منظور حمایت از قطعه سازان به دوربین دوقلو و اسکنر عنبیه چشم هم مجهز می شود !

گلکسی S8 سامسونگ به منظور حمایت از قطعه سازان به دوربین دوقلو و اسکنر عنبیه چشم هم مجهز می شود !

سامسونگ اعلام کرده است که می خواهد مشکلاتی را که به دلیل عرضه نوت 7 برای قطعه سازان پیش آورده است، جبران کند و ظاهرا طبق اطلاعات موجود این سازنده می خواهد با مجهز کردن گوشی گلکسی S8 به یک اسکنر عنبیه چشم و دوربین دوقلو این کار را انجام دهد.

دوربین های دوقلو درآمد قطعه سازانی مانند شرکت های سامسونگ الکترومکانیکس ( Samsung Electro Mechanics )، سکونیکس ( Sekonix ) و کولن ( Kolen ) را که به ساخت ماژول ها و لنزهای دوربین و لنزهای اسکنرهای عنبیه چشم اشتغال دارند، افزایش می دهد. در این بین قرار است که شرکت های پترون ( Patron ) و ام سی نکس ( MCNEX ) هم که برای نوت 7 اسکنر عنبیه چشم می ساختند، برای گلکسی S8 هم این قطعه را بسازند.

سازنده کره ای هنوز به طور رسمی این طرح را تایید نکرده با وجود این یکی از مقامات رسمی یکی از شرکت های قطعه ساز در مورد این طرح اطلاعاتی را مطرح کرده است. وی در این زمینه گفته است که سامسونگ هر ساله یک طراحی جدید را برای دوربین گوشی هایش ارائه می کند و گلکسی S8 هم که سال آینده می آید، استثنا نیست.

رئیس بخش تجارت موبایل شرکت سامسونگ در هنگام عرضه نوت 7 گفت : " زمانی که از گلکسی S8 رونمایی شود، سامسونگ به یک فناوری بهبود یافته در زمینه نحوه ساختن اسکنر عنبیه چشم دست یافته است. "

 

منبع خبر: gsmarena

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر