جزییات جدیدی در مورد گوشی شیائومی Mi Note 2 !

جزییات جدیدی در مورد گوشی شیائومی Mi Note 2 !

محصول دیگری از طرف شیائومی، مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی AMOLED و یک دوربین دوقلوی قدرتمند با قیمتی ارزان !

تا به حال شایعه های متناقض زیادی در مورد گوشی شیائومی Mi Note 2 منتشر شده است اما به نظر می رسد که مطالب منتشر شده در این نوشتار از دقت بیشتری برخوردار هستند.

تصاویر منتشر شده خبر از یک نمایشگر 5.7 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD می دهند که توسط شرکت ال جی ساخته شده است و می تواند یک پوشش رنگی صد درصدی NTSC را در اختیار کاربر بگذارد. طبق اطلاعات موجود این نمایشگر به قابلیت های 3D تاچ، اسکنر اثر انگشت آلترا سونیک ( مانند آنچه که در مدل Mi 5s به کار رفته است )، اسکنر عنبیه چشم و یک آپشن امنیتی بیومتریک ثانویه هم مجهز می باشد. 

منابع خبری همچنین اعلام کرده اند که گوشی شیائومی Mi Note 2 از یک دوربین دوقلوی مجهز به یک سنسور 23 مگاپیکسلی IMX318 برای لنز اصلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی IMX378 سونی برای لنز سلفی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821، رم 4/6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی، یک UFS 2.0 سریع و باتری  4,100mAh مجهز به قابلیت شارژ سریع 3 از طریق پورت USB نوع  C هم بهره می برد. 

نکته ای که در مورد دوربین گوشی جدید سازنده چینی باید به آن اشاره شود این است که سنسور IMX378 همان سنسوری می باشد که در گوشی های پیکسل و همچنین جدیدترین گوشی های نکسوس مورد استفاده قرار گرفته است و توان تصویر برداری خوبی در شرایط کم نور دارد.

ظاهرا سازنده چینی در نظر دارد مدل 64 گیگابایتی گوشی جدید خود را با یک برچسب قیمت 415 دلاری و مدل 128 گیگابایتی را با یک برچسب قیمت 445 دلاری وارد بازار کند. 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر