تقویت‌کننده MU-MIMO چندمنظوره با سرعت ۲۶۰۰ مگابیت

تقویت‌کننده MU-MIMO چندمنظوره با سرعت ۲۶۰۰ مگابیت

شرکت دی‌لینک ابتدای سال، محصول چندمنظوره اصطلاحاً Range Extender در رده AC2600 را معرفی کرده بود که اکنون وارد بازار شده است. DAP-1860 تقویت‌کننده دیواری دوبانده‌ای است که مستقیماً به پریز برق درون دیوار متصل می‌شود.

این محصول از چهار آنتن خارجی و فناوری MU-MIMO بهره می‌برد که اجازه می‌دهند هم‌زمان چندین کلاینت به دستگاه متصل شود و تبادل اطلاعات داشته باشند.

قابلیت MU-MIMO برای یک تقویت‌کننده، مزیت بسیار مهمی است؛ چرا که امکان توسعه شبکه‌های وای‌فای به‌سادگی فراهم می‌شود. فناوری اختصاصی SmartBeam دی‌لینک گونه‌ای از تکنیک beamforming است که کمک می‌کند ترافیک سالم و بر اساس اهداف مشخص‌شده روی شبکه‌های وای‌فای تقسیم شود و سیگنال‌هایی بهبودیافته و قوی به دست کلاینت‌ها برسد.

 

SmartBeam کمک می‌کند هر دستگاه بر اساس موقعیت مکانی‌اش نسبت به روتر روی بهترین کانال فرکانس رادیویی تنظیم شود. این تقویت‌کننده روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعتی ۸۰۰ مگابیتی و روی فرکانس پنج گیگاهرتز سرعت ۱۷۳۳ مگابیتی به نمایش می‌گذارد و یک درگاه اترنت یک گیگابیتی برای اتصال‌های کابلی دارد. برای امنیت بیشتر از کلید WPS استفاده می‌کند و مدیریت آن با استفاده از پنل‌های مدیریت تحت وب مخصوص دی‌لینک است. البته همانند محصولات دیگر می‌توان از اپلیکیشن‌های موبایل برای مدیریت از راه دور دستگاه استفاده کرد. DAP-1860 با قیمت ۱۵۰ دلار در بازار عرضه شده است و گزینه بسیار خوبی برای توسعه و تقویت شبکه‌های بی‌سیم کسب‌وکارهای کوچک محسوب می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر