جزییات جدیدی در مورد گوشی هواوی Mate 9، به همراه یک تصویر رسمی !

جزییات جدیدی در مورد گوشی هواوی Mate 9، به همراه یک تصویر رسمی !

هواوی می خواهد یک گوشی پرچم دار جدید را با نام هواوی میت 9 وارد بازار کند، محصولی که به گفته منابع خبری از اوایل ماه آینده در اختیار کاربران قرار می گیرد. سازنده چینی تایید کرده که در تاریخ سوم ماه نوامبر ( 13 آبان ) یک رویداد جدید را برگزار می کند، با وجود این حرفی از گوشی میت 9 نزده است.

در هر حال از آنجایی که همچنان اطلاعات گوناگونی در مورد این گوشی پرچم دار از طرف منابع خبری مختلف منتشر می شود، می توان احتمال داد که به زودی کاربران بتوانند به این محصول دسترسی پیدا کنند. 

جدیدترین مطالبی که به گوشی میت 9 مربوط می شود توسط شخص ایوان بلس منتشر شده است که یک تصویر رسمی از این محصول را نیز شامل می شود. هنوز مشخص نیست که میت 9 در چند رنگ وارد بازار می شود با وجود این تصویر منتشر شده این گوشی هوشمند را به خوبی در رنگ صورتی نمایش می دهد.

با توجه به این تصویر می توان گفت که گوشی جدید هواوی از یک دوربین دوقلو مجهز به لنزهای Leica و یک فلش دو مرحله ای LED و همچنین یک اسکنر اثر انگشت که در زیر دوربین قرار گرفته است، بهره می برد.

خبر خوب دیگر این است که ظاهرا سازنده چینی همچنان تمایل دارد در ساخت گوشی هایش از جک های صوتی 3.5 میلی متری استفاده کند، که با توجه به این تصویر می توان گفت که در میت 9 این قطعه در بالای گوشی قرار گرفته است. 

گوشی پرچم دار جدید هواوی ویژگی های خوب دیگری هم دارد به این نحو که سازنده چینی در ساخت آن از یک پورت USB نوع C قرار گرفته در سمت راست دستگاه، نمایشگر 5.9 اینچی با قابلیت پشتیبانی رزولوشن 1080 پیکسلی فول اچ دی و رزولوشن 2560 در 1880 پیکسلی QuadHD، پردازشگر 8 هسته ای Kirin960، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی استفاده کرده است. 

در مورد میت 9 شایعه های دیگری نیز مبنی بر این که این محصول قرار است با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی وارد بازار شود، نیز به گوش می رسد هرچند که این مطلب همان طور که گفته شد تنها یک شایعه می باشد و هنوز توسط سازنده چینی تایید نشده است. 

 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر