در ازای گوشی گلکسی نوت 7 خراب خود یک گلکسی S8 رایگان تحویل بگیرید !

در ازای گوشی گلکسی نوت 7 خراب خود یک گلکسی S8 رایگان تحویل بگیرید !

در اوایل این هفته گفته شد که سازنده کره ای می خواهد که یک برنامه جبران سازی جدید برای کاربران گوشی های گلکسی نوت 7 ترتیب دهد. طبق گزارش های منتشر شده این سازنده در نظر دارد به این دسته از کاربران در خرید گوشی پرچم دار جدید خود تخفیف نقدی بدهد.

سامسونگ هم اکنون توانسته است انگیزه های مالی را برای کاربران گوشی های گلکسی نوت 7 ایجاد کند تا این افراد بتوانند گوشی های معیوب خود را با یکی از گوشی های این برند تعویض کنند. گزارش های جدیدی که توسط منابع خبری کشور کره جنوبی منتشر شده است از این امر حکایت می کنند که به واسطه برنامه جدید سامسونگ کاربران گوشی های گلکسی نوت 7 می توانند در ازای برگرداندن گلگسی نوت 7 یک گلکسی S8 را به طور رایگان و یا با پرداخت مبلغی اندک دریافت کنند.

طبق اطلاعات موجود این طرح مخصوص افرادی است که در گذشته گوشی های معیوب خود را با گوشی های گلکسی S7 و یا گلکسی S7 اج تعویض کرده بودند ؛ این دسته از کاربران می توانند در هنگام عرضه شدن گوشی پرچم دار جدید در بازار به طور رایگان در ازای گوشی گلکسی S7 و یا گلکسی S7 اج خود یک گلکسی S8 دریافت کنند. همان طور که گفته شد این جایگزین سازی بدون هزینه و یا با هزینه بسیار اندکی بسته به این که کاربر برای بار اول یا دوم است که نوت 7 خود را تعویض می کند، صورت می گیرد.

یکی از مقامات سامسونگ در مورد طرح جدید این سازنده می گوید : " طرح جایگزین سازی جدید با هدف تسهیل سازی فرآیند تعویض گوشی های گلکسی نوت 7 با سایر گوشی های موجود سامسونگ و یا گوشی پرچم دار بعدی این سازنده که قرار است سال آینده وارد بازار شود، برای کاربران تنظیم شده است. "

مقدار اطلاعاتی که مقامات سامسونگ در مورد این طرح جدید اعلام کرده اند بسیار اندک می باشد و از طرفی این امر که چگونه سازنده کره ای مشهور می خواهد این طرح را پیاده کند نیز هنوز مشخص نیست بنابراین توصیه می شود که با چشم تردید به این جزییات نگاه کنید تا مطالب بیشتری توسط این سازنده ارائه گردد.

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر