برترین بازی های بسکتبال برای سیستم عامل های اندروید و iOS !

برترین بازی های بسکتبال برای سیستم عامل های اندروید و iOS !

بازی های ورزشی زیادی در بازار برای گوشی های موبایل عرضه شده است و بازی های مرتبط با رشته بسکتبال هم از این قاعده جدا نیستند، محصولاتی که رنج های مختلفی از بازسازی مجازی مکان و شخصیت های واقعی گرفته تا مکان و شخصیت های جدید را شامل می شوند. در این نوشتار به معرفی 5 عدد از برترین بازی های بسکتبال پرداخته شده است که زیبایی های این ورزش را از زوایای مختلف نمایش می دهند.

ان بی ای لیو موبایل بسکتبال ( NBA LIVE Mobile Basketball ) 

به واسطه این بازی می توانید برای خود تیم بسکتبال تشکیل دهید، حریفان خود را شکست دهید و علاوه بر این هر روز با سازمان ان بی ای تماس بگیرید. در ان بی ای لیو کاربر می تواند بازیکنان خود را ارتقاء دهد و همچنین رتبه تیمی خود را نیز با ساختن یک تیم از بازیکنان ستاره قدیمی و جدید بالا ببرد. 

از دیگر مشخصات این بازی می توان به قابلیت آزاد کردن بازیکنان خاص اشاره کرد که قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند. ان بی ای لیو موبایل بسکتبال واقعی تری بازی ساخته شده برای موبایل در زمینه رشته ورزشی بسکتبال می باشد بنابراین اگر که به دنبال چنین بازی هایی هستید می توانید با تکیه بر تجربیات شرکت EA Sports این بازی زیبا را دانلود کنید.

ریل بسکتبال ( Real Basketball ) 

ریل بسکتبال برای طرفداران رشته ورزشی بسکتبال طراحی شده است و می تواند این بازی را در قالب آپشن های یک بازی انفرادی و یا چند نفره و همچنین به همراه 6 حالت جالب که شما را قادر می سازد تا توانایی های مجازی خود را در این ورزش نشان دهید، در اختیارتان بگذارد. این محصول آنلاین نیز می باشد از این رو شما می توانید با سایر کاربران از سر تا سر نقاط جهان بازی کنید. 

از دیگر قابلیت های ریل بسکتبال هم می توان به حالت زنده بودن آن اشاره کرد که کاربر را قادر می سازد تا با دوستان و آشنایان خود بازی کند و بعد از برنده شدن در مقابل آن ها و دریافت جوایز مسابقات، خریدهای داخلی این محصول را انجام دهد.

در ریل بسکتبال کاربر می تواند از میان ده آپشن ارائه شده در بازی برای کاراکترها، سبدها، زمین های بازی و همچنین لباس ها انتخاب مورد نظر خود را داشته باشد و علاوه بر این از طریق برنده شدن در بازی های مختلف به ویژگی های بسیار ویژه ای دسترسی پیدا کند.

بونسی بسکتبال ( Bouncy Basketball )

بونسی بسکتبال یک بازی دو بعدی تک دکمه ای در قالب یک اثر هنری پیکسلی می باشد که بر مبنای قوانین دنیای علم فیزیک برای گوشی های موبایل طراحی شده است. در این بازی کاربر می توان به روش های عادی مرسوم در یک مسابقه واقعی بسکتبال پرتاب های امتیازی متنوع خود را داشته باشد، توپ را از بازیکنان حریف بگیرد و همه کارهای دیگری را نیز که در یک بازی بسکتبال واقعی امکان انجام دادن آن ها وجود دارد نیز انجام دهد.  

بونسی بسکتبال شما را به رقابت با 30 تیم مختلف و همچنین رقابت با دوستان و یا رایانه دعوت می کند تا بتوانید توانایی های خود را در این رشته ورزشی در دنیای مجازی محک بزنید.

آل استار بسکتبال ( All-Star Basketball )

آل استار بسکتبال یک بازی جدید و زیبا در دنیای ورزش بسکتبال می باشد که در واقع ترکیبی از نسل جدید قابلیت های گرافیکی و کنترل آسان به شمار می رود که در آن کاربر می تواند به روش های مختلفی ثابت کند که در دنیای این ورزش برترین بازیکن موجود می باشد. در این بازی شما می توانید از قابلیت پاور آپ استفاده کنید تا حریف خود را شکست دهید، زمان را نگه دارید و یا از طریق مغناطیس کردن توپ و جذب کردن آن مسیر حرکت آن را نیز تعیین سازید. 

آل استار هزاران ترکیب قابل تنظیم خیابانی، برگشت پذیر و سه بعدی حرفه ای را با چاشنی های ورزشی و لباس های بازیکنان مشهور دنیای بسکتبال در اختیار کاربران می گذارد. این بازی آنلاین نیز می باشد از این رو شما می توانید به واسطه آن توانایی های خود را محک بزنید و یا در پلت فرم های چند نفره در مقابل شخصیت های دنیای واقعی بازی کنید. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به فیزیک دقیق حرکت توپ و همچنین امکان شبیه سازی آنی لباس برای بازیکنان اشاره کرد.

استریت بسکتبال اسوسیشن ( Street Basketball Association )

استریت بسکتبال اسوسیشن ویژگی هایی نظیر امکان اجرای بازی های سریع، لیگی، کاپ محور، سه امتیازی و تمرینی را در اختیار کاربران می گذارد. در این محصول کاربر می توان از طریق وای فای خود با کاربران ساکن در منطقه خود بازی کند و یا به کمک قابلیت آنلاین بازی سایر کاربران را نیز به چالش دعوت کند. 

از دیگر ویژگی های این بازی می توان به امکان تنظیم سازی میزان سختی بازی در سه حد مختلف، ارائه کنترل های لمسی ساده ولی قدرتمند به همراه قابلیت زمان بندی سازی کنترل ها و یک ویژگی نمایش دهی مجدد اشاره کرد که صحنه های بسیار زیبای بازی کاربر را دوباره برای او پخش می کند. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر