Blue Coat اتحادی را راه‌اندازی می‌کند تا امنیت داده و اطلاعات را بهبود بخشد.

Blue Coat اتحادی را راه‌اندازی می‌کند تا امنیت داده و اطلاعات را بهبود بخشد.

Blue Coat اتحادی را راه‌اندازی می‌کند تا امنیت داده و اطلاعات را بهبود بخشد.


راه‌حل‌های پیرامون کشف نقطه‌ی انتهایی و پاسخ‌گویی و سرویس‌دهی به آن، شامل طیفی گوناگون از تکنولوژی‌ها می‌شود؛ از جمله‌ی این تکنولوژی‌ها می‌توان به مدیریت امتیاز و امنیت برنامه، لیست سفید، ایزوله‌سازی اجرا و دید و کنترل جامع اشاره کرد. در حالی که پراکسی امن مهمترین نقطه‌ی کنترلی با دید کامل در شبکه باقی می‌ماند، جمع‌آوری قانونی و امن داده‌های کاربران انتهایی برای انجام بررسی در زمینه‌ی پیاده‌سازی عملیات امنیتی و پاسخ‌گویی و سرویس‌دهی بسیار مفید و کارا است.
به عنوان نتیجه، برای سازمان‌ها قابلیت‌هایی مثل قابلیت بررسی که تنها از پراکسی ساخته است، ضروری است.  
با افزایش تعداد کاربرانی که از تلفن‌های هوشمند، تب‌لت، ساعت‌های هوشمند و دستگاه‌های دیگر برای اتصال به شبکه‌ی اینترنت استفاده می‌کنند، کشف نقاط انتهایی و قدرت پاسخ‌گویی و سرویس‌دهی به آنها نسبت به گذشته اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این اتحاد باعث شده است که کاربران و مشتریان به صورت پیشگیرانه این قابلیت را داشته باشند که امنیت خود را در شبکه تامین کنند؛ برای این منظور روش‌های امنیتی برای نقاط انتهایی فراهم آمده است.

196x225xStop-Data-Loss-security-Watchguard-261x300.jpg.pagespeed.ic.VzHnAGeOPy
سخنگوی این کمپانی می‌گوید که علاوه بر پراکسی، نقطه‌ی انتهایی تنها نقطه‌ای است که امنیت فناوری اطلاعات دید کاملی نسبت به آنچه که در دنیای مشتری و کاربر انتهایی رخ می‌دهد دارد.
بدنبال همکاری جلوداران نقاط انتهایی و پاسخ‌گویی، این کمپانی در پی فراهم کردن راه‌حلی کاملاً جامع برای نقاط انتها به انتها، برای مشتریان و کاربران است؛ از شبکه‌ای کامل به نقاط پایانی گرفته تا پاسخ‌گویی و بازسازی حوادث با سرعت و موثر.
به عنوان نکته‌ی آخر، انتظار می‌رود که ادغام نقطه‌ی پایانی و شبکه در ابتدای ماه اوت در دسترس قرار بگیرد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر