زمان ارایه ی گوشی هایMax Zenfone با باتری های 5000 میلی آمپری مشخص شد

زمان ارایه ی گوشی هایMax  Zenfone با باتری های 5000 میلی آمپری مشخص شد

زمان ارایه ی گوشی هایMax Zenfone با باتری های 5000 میلی آمپری مشخص شد


این شرکت اعلام نموده است که گوشی های Zenfone Max که محصول جدیدی از خانواده ی Zenfone های ایسوس است که در اکتبر برای عرضه توسط خرده فروش ها وارد بازار خواهد شد.
یکی از شکایت های دایمی دارندگان تلفن های همراه این است که عمر باتری در دستگاه های آنها کافی نیست، این قضیه درباره ی Zenfone Max صدق نمی کند، چراکه باتری آن دارای عمر طولانی تری نسبت به سایر همنوعان خود است. ویژگی اصلی این گوشی باتری 5000 میلی آمپری آن است، این باتری یکی از پرظرفیت ترین باتری هایی است که برای یک گوشی هوشمند تعبیه شده است. در ضمن از Zenfone Max می توان به عنوان یک بانک انرژی برای شارژ نمودن سایر تجهیزات موبایلی که دارای USB هستند استفاده کرد.
حتی با وجود چنین باتری درشتی در درون این گوشی هوشمند، ایسوس توانسته است تا ظاهری ظریف را برای این گوشی به ارمغان آورد. اندازه ی این گوشی در نازک ترین قسمت خود 0.2 اینچ و در ضخیم ترین قسمت 5.2 اینچ می باشد.
علاوه بر باتری بزرگتر، ZenFone Max از شرکت ایسوس دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با تفکیک پذیری نا مشخص (البته گفته می شود که تفکیک پذیری این گوشی احتمالاً 1080p باشد) و شیشه ی گوریلای 4 خواهد بود. در زیر بدنه ی این گوشی یک پردازنده ی سنپ دراگون 410 در کنار یک GPUی Adrenoی 306 و 2 گیگا بایت RAM و احتمالاً حداقل 16 گیگابایت از فضای ذخیره سازی (این مورد هنوز به تایید شرکت سازنده نرسیده است) تعبیه شده است.
در قسمت جلویی این دستگاه دوربینی 5 مگاپیکسلی و در قسمت پشتی دوربینی 13 مگاپیکسلی با f/2.0 aperture, قرار دارد که دارای تمرکز خودکار لیزری و یک فلش LEDی دو حالته (dual-tone) است.
این گوشی اندروید 5.0 آبنبات چوبی را اجرا نموده و رابط کاربری آن، رابط کاربری Zen UI از شرکت ایسوس است. این دستگاه دو سیم کارته است و برای خرید آن باید احتمالاً تا اکتبر صبر کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر