تا به امروز 27 میلیون کامپیوتر در سراسر جهان به ویندوز 10 مجهز شدند

تا به امروز 27 میلیون کامپیوتر در سراسر جهان به ویندوز 10 مجهز شدند

تا به امروز 27 میلیون کامپیوتر در سراسر جهان به ویندوز 10 مجهز شدند

سایت خبر رسانی Neowin با استناد به گفته های منبع ناشناس اعلام کرده است که ویندوز 10 بر روی بیست و پنج میلیون کامپیوتر نصب شده است و حتی این عدد به بیش از بیست و هفت میلیون هم می رسد.
مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که ویندوز 10 در24 ساعت پس از انتشار رسمی بر روی 14 میلیون کامپیوتر شخصی نصب شده است.پس از یک هفته،یک منبع ناشناس دیگر اعلام کرد تعداد کاربران این سیستم عامل جدید به 67 میلیون نفر رسیده است که بعد از چند ساعت مشخص شد این اطلاعات تنها یک شایعه است.
به هر حال تعداد کاربران در حال افزایش است و هر روز مهاجرت بیش تری از ویندوز 7 و 8.1 به ویندوز 10 صورت می گیرد.همانطور هم که قبلا گفته ایم،به روز رسانی به ویندوز 10 برای کاربران ویندوز قدیمی رایگان انجام می شود.
بسیاری از کمپانی های سازنده ها ی لپ تاپ،نوت بوک ها و کامپیوترهای شخصی این ویندوز را در هنگام خرید با محصولاتشان به خریدارن ارائه می دهند.همچنین افرادی که از هفته ی پیش مایکروسافت سرفیس پرو 3 و سرفیس 3 را خریداری کرده اند این ویندوز برایشان نصب شده است.مایکروسافت امیدوار است تعداد کاربران ویندوز 10 بیش تر شود و همچنین بزرگترین  آپدیت این ویندوز به زودی عرضه خواهد شد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر