بهترین لپ تاپ های دارای قیمت کمتر از 300 دلار!

بهترین لپ تاپ های دارای قیمت کمتر از 300 دلار!

لپ تاپ های اقتصادی همیشه توانسته اند به دلیل اندازه، وزن و قیمت خوب خود توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کنند. در این نوشتار به معرفی 5 دستگاه از بهترین لپ تاپ های اقتصادی موجود در بازار پرداخته شده است.

لنوو آیدیا پد 100 اس (Lenovo Ideapad 100s): یک گزینه خوب

آیدیا پد 100 اس در ازای آنچه که در اختیار کاربر می گذارد قیمت بسیار خوبی دارد. این لپ تاپ از یک نمایشگر 11.6 اینچی 768 پیکسلی بک لایت شده با لامپ های LED بهره می برد که توسط صنعت گران شرکت بزرگ لنوو پرداخت شده است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به یک پردازشگر اتم Z3735F، رم 2 گیگابایتی DDR3، درایو 32 گیگابایتی eMMC مجهز به یک حافظه پشتیبان 1 ترابایتی آنلاین و یک سال اشتراک رایگان مجموعه نرم افزاری آفیس 365 اشاره کرد.

آیدیا پد 100 اس در چهار رنگ آبی، قرمز، سفید و نقره ای با قیمت 200 دلار در بازار عرضه شده است. 

یک ویژگی خوب دیگر: سازنده چینی آیدیا پد 100 اس را به یک پورت کارت حافظه میکرو SD هم مجهز کرده است از این رو کاربر می تواند با استفاده از یک کارت حافظه ظرفیت ذخیره سازی لپ تاپ خود را بالا ببرد.

حرف آخر: آیدیا پد 100 اس برای آن دسته از کاربرانی که با ماهیت دوقلوی این دستگاه مشکلی ندارند، یک آپشن اقتصادی بسیار خوب است محسوب می شود.

ایسر اسپایر وان (Acer Aspire One): بهترین کلود بوک 

اسپایر وان حافظه داخلی بسیار زیادی ندارد به این ترتیب که تنها می تواند 16 گیگابایت حافظه را از طرف خودش در اختیار کاربران بگذارد با وجود این به همراه این دستگاه یک اشتراک 100 گیگابایتی دو ساله وان درایو نیز به کاربر داده می شود تا هیچ مشکلی در زمینه ذخیره سازی فایل برای وی ایجاد نشود. 

این محصول 180 دلاری به یک پردازشگر 2.16GHz اینتل سلرون N3050، رم دو گیگابایتی DDR3 و نمایشگر 11.6 اینچی 768 پیکسلی مجهز می باشد و می تواند به خوبی از پس کارهای مرتبط با پردازش نرم افزار وورد و همچنین وب گردی های روزانه برآید.

یک ویژگی خوب دیگر: ایسر اسپایر وان قابلیت های اتصالی زیادی دارد و می تواند یک پورت ریدر کارت حافظه SD، یو اس بی 3، HDMI و یو اس بی 2 را در اختیار کاربر بگذارد.  

حرف آخر: اگر که به دنبال یک لپ تاپ هستید تا بتوانید به طور مداوم کارهای اینترنتی خود را با آن انجام دهید، ایسر اسپایر وان گزینه خوبی برای شما به حساب می آید. 

دل اسپیریشن 11 (Dell Inspiron 11): بهترین لپ تاپ قابل تبدیل

دل اسپیریشن 11 برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده است که تنها به دنبال یک لپ تاپ مجهز به نمایشگر لمسی هستند. این محصول 200 دلاری به یک نمایشگر 1366 در 768 پیکسلی لمسی قابل تنظیم و چرخش مجهز شده است که دقت و عملکرد لمسی بسیار خوبی دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به یک پردازشگر 2.48GHz اینتل سلرون N3060 و رم 2 گیگابایتی DDR3 اشاره کرد که به خوبی از عهده انجام کارهای سبک بر می آیند. 

یک ویژگی خوب دیگر: شما می توانید این لپ تاپ را به راحتی به حافظه وان درایو متصل کنید تا با ظرفیت 32 گیگابایتی eMMC حافظه آن به مشکل برنخورید.

حرف آخر: اگر که به دنبال یک محصول قابل تبدیل هستید و می خواهید بهایی کمتر از 300 دلار را برای آن بپردازید، اسپیریشن 11 را فراموش نکنید.  

دل اسپیریشن 3000 14 (Dell Inspiron 14 3000): بهترین لپ تاپ کاری

اگر که باید در یک زمان چند کار را با یکدیگر انجام دهید به یک لپ تاپ مجهز به یک نمایشگر بزرگتر نیاز دارید. دل اسپیریشن 14 به یک نمایشگر 14 اینچی 768 پیکسلی مجهز شده است تا کاربر به راحتی بتواند کارهای خود را با آن انجام دهد. این محصول 200 دلاری علاوه بر این از یک پردازشگر 2.16GHz اینتل سلرون N3050، درایو 32 گیگابایتی eMMC با یک اشتراک یک ساله 20 گیگابایتی دراپ باکس و رم 2 گیگابایتیDDR3  بهره می برد که در صورت نیاز می توانید آن را به 4 گیگابایت ارتقاء دهید. 

یک ویژگی خوب دیگر: در صورت خریدن این محصول می توانید یک هارد جانبی 1 ترابایتی را نیز از شرکت دل خریداری کنید و باز هم بهایی کمتر از 300 دلار را برای هر دو محصول بپردازید.

حرف آخر: دل اسپیریشن 3000 14 یک لپ تاپ کاری بسیار خوب در رنج قیمتی کمتر از 300 دلار می باشد. 

ایسوس ترانسفورمر بوک چی (ASUS Transformer Book Chi): بهترین از هر لحاظ

لپ تاپ ترانسفورمر بوک چی ایسوس یک محصول بسیار خوب می باشد که قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت را نیز دارد . ضخامت این محصول در هنگام وصل شدن به یک پد لمسی و صفحه کلید 1.27 سانتی متر است که در صورت جدا کردن این دو قطعه به 0.76 می رسد. 

ترانسفورمر بوک چی از یک پردازشگر 2.39GHz اینتل اتم Z3795، رم 4 گیگابایتی DDR3، حافظه 128 گیگابایتی eMMC و نمایشگر 10.1 اینچی 1200 پیکسلی لمسی بسیار خوب بهره می برد و قیمت آن از 279 دلار شروع می شود.

 یک ویژگی خوب دیگر: بوک چی به یک باتری بسیار قدرتمند نیز مجهز می باشد که می تواند در حدود 8 ساعت لپ تاپ شما را سرپا نگه دارد.

حرف آخر: اگر که به دنبال یک لپ تاپ بسیار خوب هستید تا بتوانید به عنوان یک تبلت هم از آن استفاده کنید، ترانسفورمر بوک چی گزینه خوبی برای شما محسوب می شود که بدون اتصال صفحه کلید و پد لمسی وزن آن به 560 گرم می رسد. 

منبع خبر: windowscentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر