پروژه ی مایکروسافت برای تبدیل برنامه های آندروید به ویندوز 10 موبایل

پروژه ی مایکروسافت برای تبدیل برنامه های آندروید به ویندوز 10 موبایل

پروژه ی مایکروسافت برای تبدیل برنامه های آندروید به ویندوز 10 موبایل

این اسناد توسط سایت WMPowerUser منتشر شده است.این اسناد نشان می دهد بر اساس پروژه ی آستوریا برای تبدیل اپلیکیشن ها تغییرات زیادی لازم نیست.اگر اپلیکیشن آندروید از خدمات گوگل پلی استفاده کرده است از طریق این پروژه برای ویندوزفونی در دسترس قرار خواهد گرفت.به طور کامل تر اگر از سرویس های گوگل در اپلیکیشن های آندرویدی استفاده می کنید، لازم است تا با استفاده از پروژه استوریا تغییرات کوچک را در تنظیمات اپلیکیشن خود اعمال کنید اما اگر از سرویس های گوگل در اپلیکیشن های خود استفاده نکرده اید، لازم به ایجاد تغییرات خاصی نیست.همچنین این اسناد نشان می دهند که مایکرسافت از طریق پروژه ی استوریا برای مک هم قابل دسترسی خواهد بود.

مایکروسافت در حال حاضر این پروژه را با چندین توسعه دهنده ی اندرویدی که از آن ها دعوت به همکاری کرده است، آزمایش می کند و تصمیم دارد این سرویس را در پاییز منتشر می کند.در اوایل هفته،مایکروسافت نسخه ی اولیه ی پل ارتباطی میان ویندوز و ios را منتشر کرد که نسخه ی کامل آن در پاییز منتشرمی شود.البته این پروژه تا سال 2016 به صورت کامل در ویندوز استور یا همان یونیورسال تکمیل خواهد شد.می توانید اسناد منتشر شده را از لینک دریافت کنید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر