ساعت ساخت شرکت اپل با قفل هوشمند شرکت August سازگار است.

ساعت ساخت شرکت اپل با قفل هوشمند شرکت August سازگار است.

ساعت ساخت شرکت اپل با قفل هوشمند شرکت August سازگار است.


تکنولوژی همواره در حال پیشرفت کردن است. به کمک قفل هوشمند دیگر نیازی نیست برای باز کردن قفل به دنبال کلید در جیب‌های خود باشید. پیش از این برای باز کردن این قفل‌های هوشمند از دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند به جای کلید استفاده می‌شد. اما در حال حاضر این امکان هم فراهم آمده است که به کمک ساعت هوشمند ساخت کمپانی اپل بتوان این قفل‌ها را کنترل کرد.
این قفل هوشمند به مدت یک سال است که به بازار عمومی عرضه شده است و به عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات در زمینه‌ی اتوماسیون خانگی شناخته شده است. این قفل کاربر را قادر ساخته است که به صورت کاملاً موثر خانه و یا محل کار را به کمک تنها یک دکمه کنترل کند. در ابتدای عرضه‌ی آن به بازار عمومی، این قفل همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS ارائه شد تا از طریق تلفن‌های همراه هوشمند که یکی از این دو سیستم‌عامل را اجرا می‌کنند کنترل شود. این ارتباط بین این قفل و تلفن همراه هوشمند از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد به این معنی که برای جفت شدن تلفن همراه هوشمند و این قفل نیازی به اتصال به اینترنت نیست.
یک طراحی هوشمندانه، هوشمندانه‌تر می‌شود!
کاربران با برقراری ارتباط بین ساعت‌های هوشمند و همینطور این قفل‌ها می‌توانند از امکانات جدیدی برخوردار شوند. به عنوان مثال،کاربران از راه دور و به صورت غیر مستقیم می‌توانند قفل‌های منزل را به صورت هوشمند برای مهمانان خود باز کنند. برقراری ارتباط بین قفل‌های هوشمند و ساعت اپل می‌تواند برای افرادی که در بسته بودن درهای ورودی منزل تردید دارند یا افرادی که کلیدهای خود را فراموش می‌کنند،کاربردی و کارا باشد.
این قابلیت فراهم شده است که کلید بین کاربران مختلف به اشتراک گذاشته شود بنابراین صاحب ملک قادر است اجازه‌ی دسترسی را به هر کسی که بخواهد بدهد تا به خانه وارد شوند، مثل اعضای خانواده. از فواید این قابلیت می‌توان به این مورد اشاره کرد که در این صورت کلیدهای کمتری وجود خواهند داشت و از دردسر گم شدن کلید در مکانهای مختلف هم خبری نیست.
تنها نکته‌ی منفی این قفل می‌تواند این باشد که این قفل با باتری کار می‌کند و البته باتری هم عمر محدودی دارد و بالاخره عمر آن روزی تمام می‌شود. البته به این نکته‌ی مهم باید اشاره کرد که عمر باتری این قفل‌ها به اندازه‌ای طولانی هست که کاربر می‌تواند از این موضوع که روزی تمام می‌شوند، صرف نظر کند اما برای این قفل این امکان هم فراهم شده است که به کمک کلید‌های قدیمی و مرسوم هم باز می‌شوند. پس حتی در صورتی که باتری این قفل‌های هوشمند هم از کار بیفتند راهی برای باز کردن قفل در، تعبیه شده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر