هر آنچه که دیروز (5 آبان) در کنفرانس مایکروسافت اتفاق افتاد

هر آنچه که دیروز (5 آبان) در کنفرانس مایکروسافت اتفاق افتاد

به گزارش فیسیت، دیروز چهارشنبه 5 آبان مایکروسافت مراسمی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار کرد. در این کنفرانس مورد انتظارترین محصولات معرفی شد.

سرفیس بوک جدید یکی از این محصولات و نخستین کامپیوتر همه کاره مایکروسافت است. این سرفیس بوک جدید، Surface Book i7  نام دارد که تغییرات ظاهری نسبت به مدل پیشین خود نداشته اما از لحاظ سخت افزاری می توان گفت بهترین لپ تاپی است که مایکروسافت تا به الان ساخته است.

 

این محصول یک پردازنده i7 اسکای لیک دارد که بیشتر گیمرها را به سمت آن می کشاند و پردازنده گرافیکی این لپ تاپ 2 برابر بیشتر از مدل های پیشین است.

عمر باتری این لپ تاپ 16 ساعت است که به دلیل مصرف زیاد ویندوز 10 از باتری، این یک قابلیت خیلی خوب به شمار میرود.

مهم ترین خصوصیت راجع به این سرفیس، کیفیت صفحه نمایش PixelSense است. این نمایشگر از چگالی پیکسل 192 برخوردار است و از TrueColor پشتیبانی میکند تا رنگ ها را عمیق نشان دهد. " یک اینچ از صفحه، دقیقاً به اندازه یک اینچ در دنیای واقعی است. "

طراحی این محصول به هیچ عنوان شبیه به آی مک نیست!

در این کنفرانس گفته شد که تولید محتوای 3D تمرکز اصلی آپدیت بعدی است. مگان توضیح داد که 80 درصد 12 تا 24 ساله ها برای خلاقیت ارزش قائل هستند و مایکروسافت به وضوح جوانان را تمرکز قرار داده است. او همچنین یک قلعه شن و ماسه ای را به عنوان یک شیء، در گوشی خود اسکن کرد و آنرا در برنامه ی Paint 3D جدید خود وارد کرد و روی آن دستکارهایی انجام داد.

مگان می گوید که مایکروسافت این دیدگاه را برای تمام محصولات دارد وشما می توانید از آیفون یا اندروید هم برای اسکن کردن سه بعدی استفاده کنید.

 

 

در ادامه این کنفرانس گفته شد که آپدیت ویندوز 10 با نام Creators، بهار امسال عرضه می شود. آپدیت جدید ویندوز 10، نوار People Bar را به همراه خواهد داشت. دوربین اچ دی نیز به ویندوز می آید. دوربین دستگاه در بالای نمایشگر جای دارد و با کیفیت HD تصاویر را ثبت می کند.

مایکروسافت همچنین اپلیکیشن Holotour یک اپلیکیشن جدید برای چرخیدن در شهرها را معرفی کرد.

در ادامه، Jeen Mccoy به روی سن آمد تا توسعه بازی ها در نسخه ی جدید ویندوز را توضیح دهد و گفت: مخابره ی بازی ها بخشی از اپلیکیشن Xbox در ویندوز 10 جدید است.

در آپدیت جدید ویندوز، همه براحتی می توانند بازی خود را پخش کنند. تنها کافیست دکمه ویندوز و سپس G را بزنید تا پخش زنده بازی شما شروع شود.

XBOX ONE S بهترین کنسول ویندوز 10 برای بازی

مایکروسافت همچنین کنسول XBOX ONE S  را ترویج میدهد و سعی میکند فروش این محصول را با اضافه کردن تمام قابلیت های جدید و البته جذاب بهبود دهد و XBOX ONE S از پخش بلو ری 4k  پشتیبانی کند.

در این کنفرانس از یک هدست واقعیت مجازی جدید و ارزان قیمت رونمایی شد.

و در آخر نادلا با این صحبت که " آینده در درون ما خلق میشود، خیلی قبل از اینکه به وقوع بپیوندد به پایان میرسد"  کنفرانس را به پایان رساند.

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر