چگونه برنامه های اندرویدی را بر روی گوشی های ویندوز 10 نصب کنیم؟

چگونه برنامه های اندرویدی را بر روی گوشی های ویندوز 10 نصب کنیم؟

چندی پیش از پروژه ی نصب برنامه های اندروید بر روی گوشی های ویندوزی با خبر شدیم. انتظار می رود که مایکروسافت این ویژگی را در نسخه ی نهایی ویندوز 10 موبایل توانمند سازد، ولی در حال حاضر این کار می تواند برای سیستم عامل و گوشی مشکل آفرین باشد.


اما برای نصب برنامه اندرویدی بر روی گوشی های ویندوز 10 به چه چیزهایی نیاز است؟
-    یک دستگاه گوشی با ویندوز 10 بیلد 10049 یا جدیدتر
-    کابل USB برای اتصال گوشی به کامپیوتر
-    کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز
-    فایل APK برنامه مورد نیاز
گام اول
“connect” و “adb” را دانلود کرده و فایل های مورد نیاز را خارج می کنیم. “lpOverUsbInstaller.msi” و “vcredist_x86.exe” در پوشه “wconnect” را اجرا کرده و اجازه دهید تا کامل نصب شوند.
گام دوم
در گوشی خود، در آدرس “Settings > Update & Security > For developers” گزینه های “Developer mode”  و “Device discovery” را فعال کنید. گوشی خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.
گام سوم
پوشه ی “wconnect” را باز کرده، و با فشار دادن کلیک راست و دکمه شیفت، گزینه ی “Open command window here” را انتخاب کنید. دستور زیر را تایپ کنید:
CODE
Wconnect.exe usb
برنامه از شما کد جفت شدن را سوال خواهد کرد. در گوشی خود، در صفحه تنظیمات یکسان، بر روی “Pair” کلیک کرده، یک کد باید تولید شود. این کد را در پنجره دستورات وارد کنید.
گام چهارم
پوشه “adb > platform-tools” را باز کرده، و با کلیک راست + دکمه شیفت، پنجره دستورات را باز کنید و دستور زیر را تایپ کنید:
CODE
abd devices
این دستور تمام دستگاه های متصل به کامپیوتر شما را نشان خواهد داد. اگر گوشی نیز نشان داده شده است، می توانید پیش بروید.
گام پنجم
فایل apk را در آدرس “adb > platform-tools” کپی کرده و در پنجره اجرا شده در گام چهارم، دستور زیر را تایپ کنید:
Adb install example.apk
“example” را با نام اصلی فایل جایگزین کنید.
این راهنما تنها بر روی تعدادی از گوشی های لومیا، کار می کند:
نوکیا لومیا 920، نوکیا لومیا 925، نوکیا لومیا 929، نوکیا لومیا 830، نوکیا لومیا 930، نوکیا لومیا 1520، نوکیا لومیا 635، نوکیا 730، نوکیا لومیا 820، نوکیا لومیا 435، نوکیا لومیا 928

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر