دوچرخه برقی تاشو هوشمند مدل CMYK 4.0

دوچرخه برقی تاشو هوشمند مدل CMYK 4.0

دوچرخه برقی تاشو هوشمند مدل CMYK 4.0

CMYK 4.0 هوشمند ترین دوچرخه برقی تاشو
با سیستم حمل و نقل عمومی ارتباط برقرار کنید . زمان های رفت و آمد خود را با اوقات پر ترافیک ( پر رفت و آمد ) هر روز تنظیم کنید . سیستم تاشو سریع این دوچرخه این امکان را برای شما فراهم می کند که دوچرخههوشمندتاشوCMYK 4.0 را به راحتی تا کنید و به یک صفحه قابل حمل تبدیل کنید .
جاده را قبل از ورود به آن شناسایی کنید .
اطلاعات کامل و جامع ارائه شده توسط نقشه های ترافیکی این دستگاه در شناسایی مسیر رو به رو به شما کمک خواهد کرد .
سیستم برق دوچرخه :
با اینکه قصد ارائه اطلاعات فنی سیستم برق این دوچرخه را نداریم ولی باز هم بد نیست که مقداری در مورد آن توضیح داده شود . موتور 250 واتی این دوچرخه به شما کمک خواهد کرد که سربالایی های تند را به راحتی بالا بروید و با نیروی بسیار کمی که به پدال ها وارد می کنید از پس این سربالایی ها برآیید .
اولین باری که شروع به پدال زدن می کنید متوجه نیروی شگفت آوری خواهید شد که به شما کمک می کندتا بدون تحرک زیاد و عرق ریختن به طرف جلو حرکت کنید .
سیستم برق این دوچرخه تحت نظارت US/EU طراحی شده است .دوچرخهبرقیتاشوهوشمندCMYK 4.0، معروف به   "pedalec" می باشد . به این معنی که این دستگاه به هنگام پدال زدن شما را یاری خواهد کرد ( البته دوچرخه سوپاپ ندارد ) و بیشترین سرعت دوچرخه در حد 15.5 mph یا همان 25 km/h محدود شده است .

تا شوندگی راحت و وزن پایین CMYK 4.0
وزن CMYK 4.026 lbs یا همان  12 kg است . CMYK 4.0 به راحتی قابل حمل است . دستی های موجود در زیر دوچرخههوشمندCMYK 4.0 به راحتی و با یک فشار کوچک جابه جا می شوند و با این کار شما می توانید به آسانی و به سرعت دوچرخه خود را تا کرده و در قطار یا ماشین ببرید و یا آن را در کلاس زیر میز خود قرار بدهید .

طراحی مناسب به عنوان شارژ کن تلفن همراه
همه ی این ویژگی های خارق العاده یک طرف و شارژ باتری تلفن همراه یک طرف . ویژگی ای که این دستگاه برای شارژ تلفن همراه دارد باعث شده است تا سازندگان دوچرخه یک شارژ کن نیز روی آن نصب کنند آن هم دقیقا در قسمت فرمان دوچرخه و به این ترتیب حتی زمانی که شارژ دوچرخه شما در حال اتمام باشد نیز می توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید .

بهسازی تجربه دوچرخه سواری شما
برنامه نصب شده روی تلفن همراه با توجه به عکس العمل مستقیم شما روی دوچرخه و مسیری که در آن حرکت می کنید عمل می کند .
این برنامه اطلاعاتی مانند سرعت ، دست انداز ، مسافت ، نقشه راه به صورت نقطه به نقطه ، عملکرد و سایر اطلاعات مربوط به دوچرخه سواری شما را ارائه می دهد .
حتی شما می توانید به برنامه های حرکت قطار ها و اتوبوس ها و نقشه کامل راه دسترسی داشته باشید و حتی اطلاعات مربوط به شرایط مسیر رو به رو را در اختیار داشته باشید و هشدار هایی در رابطه با خطرات بالقوه موجود در راه را دریافت نمایید .

به راحتی تمامی مسیر های مخصوص دوچرخه موجود در شهر را پیدا کنید
این برنامه به شما اطلاع می دهد که خطوط مخصوص دوچرخه در چه فاصله ای از شما قرار دارند تا به راحتی بتوانید زمان خود را در رسیدن به این خطوط تنظیم بکنید .

lz9d4w2i3sfeicywce0m


مسیر پیش روی خود را شناسایی کنید : نقشه جامع
حسگر های موجود بر روی دوچرخه شرایط راه را در حین دوچرخه سواری شما شناسایی می کنند و مورد ارزیابی قرار می دهند . پس از دوچرخه سواری سیستم اطلاعات مورد نیاز دوچرخه سوار در مورد مسیر طی شده با توجه به پرسش هایی که از آن می شود را مورد نمایش قرار می دهد . هر چه بیشتر دوچرخه سواری کنید این برنامه هم متناسب با آن اطلاعات بیشتری کسب خواهد کرد و در نتیجه نقشه آن در مورد مسیر طی شده کامل تر خواهد شد و جزئیات بیشتری را در نقشه به نمایش خواهد گذاشت . با این سیستم شما می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که برای مواجه نشدن با دست انداز ها و مسیر های خاکی و ... چه مسیری مناسب است تا با انتخاب آن به راحتی به مقصد خود برسید .
از دوچرخه و سیستم حمل و نقل عمومی به طور همزمان استفاده کنید
دوچرخه هوشمند CMYK 4.0 همه چیز را در مورد ایستگاه ها و برنا مه های حرکت قطار و اتوبوس در سیستم خود دارد و می تواند شما را به طرف این ایستگاه ها هدایت نماید . همچنین این دوچرخه برنامه زمانی حرکت قطار ها و اتوبوس ها را نیز در خود دارد که می تواند به شما در برنامه ریزی قبلی برای رسیدن به این وسایل کمک بکند .
هشدارهای مربوط به خطرات موجود رد جاده را دریافت می کنید
خیابان ها ی خطرناک و خطر ساز شهر خود را بشناسید . برنامه نصب شده بر روی تلفن همراه که به دوچرخه CMYK 4.0 متصل است با استفاده از نقشه هایی که از ایستگاه های پلیس و سایر مراکز اطلاعاتی دریافت می کند ، به هنگام نزدیک شدن به تقاطع ها و مناطق خطر ساز به شما هشدار می دهد .

دوچرخه خود را در تلفن همراه خود مشاهده کنید
با استفاده از قفل الکترونیکی موجود بر روی دوچرخه قادر خواهید بود به وسیله تلفن همراه دوچرخه خود را قفل کنید و یا از حالت قفل در بیاورید . همچنین اگر دوچرخه شما از جای خود حرکت داده شود و یا به سرقت برود سیستم هوشمند برنامه نصب شده بر روی تلفن همراه با صدایی که ایجاد می کند این مهم را به اطلاع شما خواهد رساند . البته همچنان توصیه ما بر استفاده از قفل های U شکل به قوت خود باقی است . ( قسمت پایین را مشاهده کنید : سبد همراه دوچرخه فضایی دارد که می توانید قفل را در آنجا قرار دهید و واقعا زیبا طراحی شده است ) .

یک سبد دارای قابلیت فهم و درک محیط
سبد دارای دو نوار ولکرویی (Velcro  ) می باشد که با استفاده از آن نوارها می توان سبد را به دوچرخه وصل کرد . این سبد از نوعی ماده نرم ولی بسیار مقاوم طراحی شده است . با استفاده از پاکت های شفافی که به صورت اختصاصی برای گوشی های تلفن همراه تعبیه شده است می توانید هر نوع گوشی با هر اندازه ای را در آن قرار بدهید . شفاف بودن سطح این پاکت باعث شده است شما بتوانید در هر لحظه از وضعیت تلفن همراه خود با خبر باشید و آمار و وضعیت جاده را در جلوی چشمان خود ببینید . ( این سبد به عنوان لوازم همراه دوچرخه در اختیار مشتری قرار می گیرد )

دوچرخه خود را به راحتی بپوشانید
کیف دوچرخه یک بسته فشرده شده می باشد که با استفاده از آن می توانید دوچرخه را هم در زمان سواری و هم به هنگام پارک کردن و جمع کردن از خطرات فیزیکی محیط حفظ نمایید . این کیف زمانی ارزش واقعی خود را نشان خواهد داد که بر فرض مثال شما دوچرخه خود را به مترو یا اتوبوس می برید . در واقع در این اوقات کاربرد این کیف بهتر مشخص می شود .( این کیف هم به عنوان لوازم همراه دوچرخه دراختیارمشتری قرارمی گیرد )

با روشن بودن چراغ ایمنی پشت دوچرخه ، همه رانندگان و افراد پیاده می توانند شما را به خوبی ببینند
پرتو های لیزری ساطع شده از این چراغ ، نواری از نور را در اطراف دوچرخه ایجاد می کند و به این ترتیب دوچرخه از هر جهت قابل مشاهده است . همچنین یک چراغ چشمک زن هم وجود دارد که به هنگام شب و تاریکی دیگران را از وجود شما آگاه می کند و دوچرخه سواری شما را ایمن تر می کند .( این چراغ هم به عنوان لوازم همراه دوچرخه دراختیارمشتری قرارمی گیرد )

داده های شما در هر زمان و هر منطقه ای به راحتی در دسترس شما هستند
با این وسیله ویژه شما اطلاعات و داده ها را بر روی تلفن همراه خود خواهید داشت و مشاهده آنها در یک صفحه نمایش بزرگتر به مراتب جذاب تر و راحت تر خواهد بود .
زمانی که با دوچرخه خود به اداره یا خانه برگشتید می توانید یک بررسی عمیقی بر روی سفر خود داشته باشید به این ترتیب که داده های ثبت شده توسط برنامه را مرور و از جزئیات سفر خود آگاه شوید : داده هایی مانند اطلاعات مدت دوچرخه سواری ، میانگین سرعت ، دست انداز های طول مسیر ، جاده هایی که از آنها عبور کرده اید و ... توسط برنامه در اختیار شما قرار داده خواهد شد .
همچنین با این سیستم شما می توانید عملکرد خود را نیز ارزیابی نمایید : کالری های مصرف شده ، متوسط ضربان قلب ، مسیر ها و زمان های اوج این دو و همچنین مسیر ها و زمان های کمینه آنها و.... اطلاعاتی هستند که به شما کمک می کنند تا بهترین و سودمند ترین مسیر و زمان حرکت خود به طرف مقصد را انتخاب نمایید .
دوچرخه این قابلیت را دارد که حتی از طریق برنامه روی تلفن همراه مدیریت و کنترل شود . شما می توانید زمان هایی را که باتری در حال تخلیه شدن و در حال شارژ است از طریق تلفن خود جزئیات آن را ببینید و یا زمانی که در جاده مشغول دوچرخه سواری هستید از میزان مصرف باتری اطلاع حاصل کنید . همچنین شما می توانید با مبادله این اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آنها با سایر دوچرخه سواران ، یک دوچرخه سواری گروهی را برنامه ریزی و اجرا بکنید و به همراه دوستان خود به دوچرخه سواری بپردازید و یا اینکه با به اشتراک گذاشتن این موارد الگو های بهتری برای رفت و آمد با دوچرخه به دست بیاورید .

ویژگی ها
•    باتری li-ion قابل شارژ مجدد 24V. 5.5Ah حدودا در دو ساعت به طور کامل شارژ می شود
•    دارای دوشاخه های اتصال برق که با پریز های  110V - 220V متناسب هستند ( دقیقا مانند دوشاخه ها و پریز های یک لپ تاپ )
•     باتری این دوچرخه برای مسافت 30 مایلی با یک بار شارژ کفایت می کند ( البته به نوع مسیر و وزن دوچرخه سوار هم بستگی دارد )
•    میله های فرمان تا شونده و تنظیم کننده ارتفاع صندلی درون کیسه محافظ
•    پدال های تا کننده
•    ساختار بیرونی متشکل از فلز آلومینیوم - - وزن خالص 26 lbs
•    چرخ های آلومینیومی 12"
•    حلقه محافظ
•    گلگیر
•    بوق ( زنگ )
•    در چهار رنگ مختلف : یشمی ، سرخ ، زرد و سیاه
فن آوری استفاده شده در دوچرخه
کنترل کننده های کوچک
دوچرخه می تواند با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده توسط حسگر های خود بیندیشد و اطلاعات را پردازش نماید ، این اطلاعات پردازش شده روی صفحه نمایش شما نشان داده می شوند یا با اتصال به اینترنت در حساب شما ذخیره می شوند و شما می توانید این اطلاعات را در هر زمانی که خواستید مشاهده نمایید . این ویژگی دوچرخه یک تجربه باورنکردنی از دوچرخه سواری را برای شما به ارمغان می آورد .


سرعت سنج و گیروسکوپ Giroscope
حسگر ها از تغییرات کوچک زمین تصویر برداری می کنند و به این ترتیب دوچرخه سواران می توانند به تمامی جزئیات جاده اشراف داشته باشند و با توجه به شرایط موجود بهترین مسیر را برای حرکت انتخاب کنند ( همه ی ما دوست داریم از مسیری حرکت کنیم که زمینی هموار و دست اندازی کمتر داشته باشد )


حسگر های وزن روی پدال
دانستن اینکه شما با چه فشاری پدال می زنید برای تخمین انرژی مصرفی و تنظیم پارامتر های مورد نیاز برای راحتی بیشتر دوچرخه سوار در حین حرکت بسیار ضروری است .


حسگر اندازه گیری ضربان قلب
یک دوچرخه سواری سالم و ایمن زمانی اهمیت پیدا می کند که ضربان قلب شما به وسیله خودتان تحت کنترل باشد و بتوانید بر اساس شرایط خاص هر لحظه و با توجه به تپش قلب خود ، سرعت حرکت خود را تنظیم و به طور مطلوب مدیریت نمایید . حسگر ها در درونگریپ ها ( Grips ) تعبیه شده اند و لازم نیست حتی در مورد آن فکر هم بکنید . فقط کافی است به پدال زدن ادامه دهید و حسگر ها ضربان قلب شما را اندازه بگیرند . از دوچرخه سواری لذت ببرید .


اتصال از طریق بلوتوث
دوچرخه با سیستم بی سیم خود با شما صحبت می کند و از طریق اینترنت با تلفن همراه شما ارتباط برقرار می کند . همواره در همه جا به اینترنت متصل باشید تا از این ارتباط لذت ببرید .


شارژ کن  تلفن
این ویژگی امکان شارژ باتری تلفن همراه شما را نیز فراهم می نماید . به این خاطر است که بر روی فرمان دوچرخه یک عدد شارژ کن تلفن همراه تعبیه شده است ، به این ترتیب شما می توانید به هنگام دوچرخه سواری تلفن همراه خود را شارژ نمایید حتی به هنگام خالی شدن باتری دوچرخه نیز امکان شارژ باتری تلفن همراه وجود دارد .


موتور برقی
با اینکه قصد ارائه اطلاعات فنی سیستم برق این دوچرخه را نداریم ولی بازهم بد نیست که مقداری در مورد آن توضیح داده شود . موتور 250 واتی این دوچرخه به شما کمک خواهد کرد که سربالایی های تند را به راحتی بالا بروید و با نیروی بسیارکمی که به پدال ها وارد می کنید از پس این سربالایی ها برآیید . با وجود این موتور شما اطمینان حاصل خواهید کرد که همچنان در حال راندن یک دوچرخه واقعی هستید و سوار یک موتور نیستید .


باتری لیتیمی
آخرین فن آوری در باتری این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است و برای بهبود عملکرد آن و کنترل مصرف باتری از ریز کنترل گر ها و الگوریتم های مخصوصی استفاده شده است .با داشتن این فن آوری منحصر به فرد می توان مسافت طولانی را بدون نیاز به شارژ مجدد باتری و با سطح باتری بسیار کم دوچرخه سواری نمود .


نمایشگر سطح باتری
که دقیقا بر روی فرمان دوچرخه تعبیه شده است تا فرد بتواند در هر لحظه از میزان باتری مصرف شده توسط دوچرخه اطلاع حاصل نماید .


قفل الکترونیکی
شما می توانید همواره با یک چرخش کوتاه فرم دوچرخه خود را قفل نمایید و یا برعکس از حالت قفل خارج کنید . با استفاده از این خصوصیت دوچرخه می توان تمامی بخش های برقی دستگاه را به حالت قفل درآورد به این ترتیب شما و فقط شما ( و یا کسی که دوچرخه را به او قرض داده اید ) می توانید از این دوچرخه استفاده کنید .


برچسب FHID
این قسمت که یک تراشه مخصوص جاسازی شده در فرم ( قاب ) می باشد ، درست همانند یک شماره VIN بر روی اتومبیل است و با وجود آن شما می توانید در هر زمان از مکان دوچرخه خود آگاهی یابید .


چراغ های جلو
برای داشتن امنیت در جاده به ویژه به هنگام شب ، داشتن چراغ و نور بسیار حیاتی است . این چراغ ها قابلیت کنترل با تلفن همراه را نیز دارند و همچنین شما می توانید با حرکت کلید های موجود روی دوچرخه آنها را خاموش یا روشن نمایید .

ur3iowjeimpbulff2gxn


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر