حقوق و درآمد امسال بخش IT

حقوق و درآمد امسال بخش IT

بر اساس تحقیقات مستمری که بر روی روند مثبت و رو به رشد پرداخت حقوق به افراد شده است ، کارمندان بخش تکنولوژی در بازار استخدام ، بهترین جایگاه را در بین سایر مشاغل به خود اختصاص داده اند .


بر اساس تحقیقات مستمری که بر روی روند مثبت و رو به رشد پرداخت حقوق به افراد شده است ، کارمندان بخش تکنولوژی در بازار استخدام ، بهترین جایگاه را در بین سایر مشاغل به خود اختصاص داده اند .

و اینکه اگر شما در بخش IT ( فن آوری اطلاعات )یک فرد کاردان و متخصص هستید ، و به قول معروف یکی از " سه غول " IT به شمار می روید – یعنی در سه بخش تلفن های همراه یا داده ها و یا بخش امنیتی استعداد دارید ، پس مطمئن باشید که می توانید با یک حقوق بسیار بالا تر از سایر مشاغل در جایی مشغول به کار شوید . بخش موبایل ها و همچنین بخش داده ها پر سر و صدا ترینقسمت های "بستر های نرم افزاری نسل سوم" را تشکیل می دهند که خود بستر های نرم افزاری نسل سوم انقلابی در گسترش صنعت مراکز داده ای و همچنین ارتقاء امنیت به شمار می روند .فعالیت های اصلی در مورد این کار ها متوقف نخواهد شد. شرکت ها همواره در پی این هستند که بهترین و بیشترین نیرو های خود را در بخش IT به استخدام خود در آورند .

سایر مشاغل مرتبط با تکنولوژی پر شور اطلاعات :توسعه دهندگان نرم افزار، به ویژه توسعه دهندگان نرم افزار های موبایل از اصلی ترین مشاغل مرتبط با تکنولوژی اطلاعات می باشند . در سال گذشته توسعه دهندگان نرم افزار شاهد افزایش یک باره حقوق خود به میزان باورنکردنی  7.2 درصد بوده اند .توسعه دهندگان نرم افزار های موبایلاز افزایش 10.2 در صدی حقوق و مزایای خود در شگفت هستند و در عین حال از آن لذت می برند . تا این چنین به همگان ثابت شود که گوشی های هوشمند همراه چیزی فرا تر از یک مد زودگذر و یا یک وسیله بازی می باشند .

اما علت این موضوع که چرا دستمزد این افراد بالا تر از سایر مشاغل می باشد را باید در تعداد پایین این قبیل افراد متخصص در بازار کار جستجو کرد ، زیرا تعداد این کارمندان در بازار کار کمتر از بقیه می باشد . سطح کلی حقوق و دستمزد ایمن قشر با توجه به تورم موجود در هر سال محاسبه نمی شود و با افزایش و یا کاهش تورم در ارتباط نیست . و به همین علت هم هست که متخصصان و کارمندان بخش IT ( فن آوری اطلاعات ) ، بیشتر و بهتر از سایر کارمندان اطراف خود کار می کنند و بازده بهتری هم دارند . روشی کهITاتخاذ کرده است باعث شده است تا این بخش ( فن آوری اطلاعات ) از لحاظ پرداخت های خوب خود ( از لحاظ اقتصادی ) به بهترین رتبه ها در بخش قانون، قسمت کسب و کار و بخش امور مالی دست یابد و خود را در برترین رتبه های این سه بخش قرار بدهد . همچنین پاداش ها و یا تضمین های خسارتی که این بخش برای کارمندان عالی رتبه و با استعداد خود در نظر می گیرد برابر با همان مبالغی است که پر درآمد ترین افراد در سایر مشاغل دریافت می کنند .

و این روند رو به رشدی که در پرداخت های مناسب بخش IT به کارمندان و کارکنانش وجود دارد ، به احتمال بسیار زیاد ادامه خواهد یافت و در آینده نیز همین روال را خواهد داشت ، علت آن هم این واقعیت اجتناب ناپذیر می باشد که نقش فن آوری ( IT ) در تمامی گوشه و کنار جهان ما در حال افزایش می باشد .ه سمت سطح حقوق و دستمزد IT سالم به احتمال زیاد تنها افزایش خواهد یافت، با توجه به یک واقعیت اجتناب ناپذیر: نقش فن آوری در هر گوشه و کنار جامعه در حال رشد است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر