چگونه فولدرهایی که در استارت منو ویندوز 10 ظاهر می شود را تغییر دهیم؟

چگونه فولدرهایی که در استارت منو ویندوز 10 ظاهر می شود را تغییر دهیم؟

چگونه فولدرهایی که در استارت منو ویندوز 10 ظاهر می شود را تغییر دهیم؟

 
کاربران ویندوز 10 می توانند منوی استارت خود را شخصی سازی کنند.مثلا پوشه هایی را به این قسمت اضافه کنند و یا از آن حذف کنند.به صورت پیش فرض فایل اکسپلورر "File Explorer" و تنظیمات  "Settings," در این منو وجود دارد اما شما می توانید تعداد بیش تری را بیافزایید.تنها باید راه آن را بدانید.که ما در قسمت پایین در چند گام به شما آموزش می دهیم:

1.بر روی منوی استارت کلیک کنید و تنظیمات setting را باز کنید.
2. سپس بر روی شخصی سازیPersonalization کلیک کنید.
3.در پنجره ای که برایتان ظاهر خواهد شد (عکس پایین) متنی در بالای آن خواهید دید:"هر فولدری که می خواهید در منوی استارتان ظاهر شود را انتخاب کنید"  _"Choose which folders appear on Start."_ بر روی آن کلیک کنید.
4. فهرستی از فولدرها را خواهید دید.حالا هر کدام را که می خواهید فعال و هر کدام را که نمی خواهید غیر فعال کنید. 

windows-10-start-folders
 
غیر از راهی که به شما در چهار گام نشان دادیم می توانید از راه های دیگری مانند کورتانا و باکس جستویش هم استفاده کنید.در باکس جستجو Start settings را تایپ کنید،اگر از این راه استفاده می کنید از مرحله ی چهار به بعد را اجرا کنید.کورتانا در ویندوز 10 سرعت کاری کاربران را بالا برده و می توانید در همین قسمت به خوبی ببینید.اما به هر حال ما آموزش کامل را ارائه دادیم تا بدانید این گزینه در چهقسمت از ویندوزتان هستند.
با تغییر فولدرها می توانید فضای منوی استارتان را از حالت پیش فرض خارج کنید و فولدرهایی را که دوست دارید در منوی استارتان قرار دهید مثلا فولدر موزیک و یا فولدر عکس ها.
ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر