سامسونگ گلکسی S5 Neo : دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

سامسونگ گلکسی S5 Neo : دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

سامسونگ معمولا گوشی جدیدی را با قیمت مناسب تر یا ویژگی های بیشتری در همان سبک و سیاق گوشی قبلی، تولید می کند. در چند ماه گذشته نیز شایعاتی بر مبنای عرضه ی یک گوشی جدید گلکسی S5 به گوش رسیده است و هم اکنون گزارش هایی جدی از تولید گوشی گلکسی S5 Neo در دست است که تغییراتی را نسبت به مدل اصلی خود به همراه دارد.


گوشی گلکسی S5 Neo دارای یک دوربین 5.1 اینچی Full HD، صفحه نمایش sAMOLED، سیستم روی تراشه هشت هسته ای Exynos 1.6 گیگاهرتزی، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است. این گوشی، نیز گواهی نامه IP67 را در اختیار دارد. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، باتری 2800 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 5.1 از دیگر مشخصات این گوشی می باشد. از حسگر اثر انگشت گوشی خبری در دست نیست ولی S5 Neo دارای مانیتور تپش قلب نیز می باشد.
کد تولید این گوشی SM-G903F می باشد و با قیمت 480 دلار به فروش می رسد. گلکسی S5 Neo در پنج شهریور با رنگهای مشکی، آبی تیره، طلایی و نقره ای عرضه می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر